Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 7 grudnia 2013

TROCHĘ BIŻUTERYJNYCH NOWOŚCI - BRANSOLETKI

Dawno nie było postów biżuteryjnych. Jakoś nie miałam za bardzo czasu i weny twórczej by coś zacząć robić. Całe opakowania koralików czeka na swoją kolej, więc postanowiłam coś stworzyć, zresztą nie sama. Mój 7-letni syn uwielbia robić ze mną biżuterię, dokładnie nakładać koraliki, więc pomagał mi jak tylko potrafił. Wspólnie stworzyliśmy takie oto dzieła.

Małe zbliżenia
Teraz pojedyncza prezentacja


niebieskie perełki, zakończenie z aniołkiem
ciemno bordowe koraliki - marmurki, zakończenie z serduszkiem
matowe koraliki ciemna czerwień i ciemny niebieski, zawieszka aniołek
mieszanka koralików w odcieniu pomarańczowym, przekładki kwiatki i zawieszka ważka
szklane koraliki crackle seledynowe i fiolet, zakończenie z bucikiem
perełki i mat - odcienie fioletu i różu
delikatna w odcieniach fioletu i różu z aniołkiem
potrójna bransoletka z ważką 
czarne matowe koraliki zakończenie serce
wielobarwne perełki, zakończenie serce
fioletowe koraliki zakończenie serduszko
bransoletka z żółwikami
niebieskie kocie oko, koraliki z kwiatkami i róż, zakończenie listek z biedronką
w odcieniach czerwieni, zawieszka aniołek
czerwono pomarańczowa, zawieszka aniołek
koraliki crackle niebieski ze złotem i róż, zapięcie z bucikiem

A taka bransoletka była dodatkiem w Mikołajkowym prezencie dla Basiek86


Jak się Wam podoba nasze wspólne tworzenie. Cena takiej bransoletki to 10zł z wysyłką, zawsze mogę wykonać coś na specjalne zamówienie, dopasowane do bransoletki kolczyki, zawieszkę na łańcuszek czy naszyjnik. Wszystko do uzgodnienia.

ZAPRASZAM - spraw sobie upominek pod choinkę




6 komentarzy:

  1. Piękne są te Twoje bransoletki i nawet ta cudna, którą dla mnie zrobiłaś się tu znalazła. :) Ta zakończona bucikiem też mi się ogromnie podoba. Kochanego masz synka- pomocnika. :) Jak kiedyś się zdecyduję może coś u Ciebie zamówić, to dam znać.:) Fajnie, że robisz też zawieszki na łańcuszek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem sympatyczne są te bransoletki i takie mocno kolorowe. Ja aktualnie wykorzystuję bransolety łańcuszkowe https://pl.silvexcraft.eu/23-bransolety-lacuszkowe gdyż robię kilka różnych rodzajów naszyjników.

    OdpowiedzUsuń