Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 1 listopada 2016

Październik w fotkach

CO POJAWIŁO SIĘ W MOIM DOMU W PAŹDZIERNIKU?

Oto parę produktów, które pojawiły się w moim domu w tym miesiącu. Wiele z nich jest testowane, postaram się pomału wrzucać moje wrażenia podczas ich stosowania.

to na pewno moje hity. Cienie są super, bardzo przyśpieszają makijaż, tusz też sprawdza się bardzo dobrze :)


szampony dobre, odżywka też


Piękne kolory lakierów
Pomadki dopasowane kolorystycznie do lakierów

super się razem prezentują

NOWOŚCI Z ORIFLAME




PAŹDZIERNIKOWY SHINYBOX













Największe rozczarowanie to Kremowy cień do powiek z AVON



Co z tych produktów znacie i używacie? Jakie są Wasze opinie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz