Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 9 listopada 2013

ORIFLAME - KREM DO RĄK MILK&HONEY GOLD

Nawilżający krem do rąk Milk & Honey Gold

Milk & Honey Gold Moisturising Hand Cream

 

Kolejny produkt do pielęgnacji rąk to krem z firmy ORIFLAME tym razem z serii MILK&HONEY GOLD. Jest to jeden z paru produktów tej serii który mam. Jak do tej pory używałam tylko Mydło w płynie. Reszta czeka na swoją kolej.

Opis produktu:
Luksusowa formuła bogata w składniki odżywcze zapewnia dłoniom intensywne odżywienie. Organiczne ekstrakty z miodu i protein zawartych w mleku, to gwarancja 24-godzinnego nawilżenia bardzo suchej skóry, oraz całodziennej ochrony. Twoje dłonie będą kusząco miękkie i gładkie.

Cena: 9,90/75ml tutaj>>>

Krem umieszczono w bardzo ładnej, miękkiej tubce. Zresztą kolorystycznie dobranej do innych produktów całej serii MILK&HONEY. Konsystencja bardzo dobra, krem nie spływa, ani nie jest za gęsty. Barwa biała.
Bardzo dobrze się rozprowadza na dłoniach, szybko wchłania. Sprawia on, że dłonie są miękkie, miłe w dotyku, idealnie nawilżone i gładkie. Takie uczucie utrzymuje się dość długo. Co jeszcze ważne ręce po nałożeniu tego kremu nie są lepkie, a czasami zdarza się to po zastosowaniu innych specyfików tego typu. To również krem o pięknym słodkim zapachu, aż chce się mieć dłonie blisko twarzy by go czuć. Krem spełnia wszystkie zapowiedzi producenta i byłby idealny, gdyby jakiś składnik nie podrażniał moich oczu, dlatego już po paru użyciach musiałam z niego zrezygnować i oddać w inne ręce.
Ten czynnik trochę mnie zmartwił, gdyż zastanawiam się czy podrażniający moje oczy składnik jest w całej serii czy trafił tylko do kremu do rąk. Używam mydło w płynie i ono mnie nie podrażnia, ale jeszcze nie wiem jak inne produkty, które mam w domu.

skład:
Moja ocena: 4/6

Zapraszam do zapoznania się z aktualną ofertą ORIFLAME, link do katalogu on-line w pasku bocznym mojego bloga. Jeśli chcesz coś zamówić pisz śmiało.


Krem do rąk i inne produkty z tej serii są aktualnie w promocji w ładnym świątecznym wydaniu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz