Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 6 czerwca 2013

Moje dzisiejsze zakupy.

Dzisiaj miałam chwilkę dla siebie i przy okazji zakupów zajrzałam do Rossmanna. Bardzo lubię ten sklep i często korzystam z promocji w tej sieci.
Dzisiaj kupiłam sobie:
Dwa lakiery do paznokci
1. Lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego. Lovely Gloss Like Gel. Produkowany przez WIBO. Kolor jasno niebieski nr 427
Zawartość 8ml

2. Lakier firmy RIMMEL - 60 seconds. Kolor nr 500  CARAMEL CUPCAKE. Skończył mi się mój neutralny kolorek, więc musiałam go zastąpić nowym. Tym razem z RIMMELa. Ma już lakiery z tej serii i jestem z niej zadowolona. Zobaczymy jak się sprawdzi ten. Pewnie wypróbuję go już niedługo.

Zakupy w Rossmannie uzupełniłam jeszcze nowym nawilżającym kremem na dzień. Mój poprzedni już się kończy, a akurat była promocja na kremy z NIVEA. Lubię tą firmę, bo najczęściej jej kremy nie podrażniają mi oczu, podobnie jak z AA. Formuła kremu nawilżającego się zmieniła, więc i tym razem będzie to dla mnie niespodzianka, jak go będę tolerować.
Krem jest do cery tłustej i mieszanej z algami oceanicznymi i Hydra HQ.
Już wkrótce napiszę o nim więcej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz