Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Nowe kosmetyki w mojej łazience i to co się skończyło czyli denka

Na mojej łazienkowej półeczce pojawiły się nowe produkty. Niektóre zastąpiły te, które właśnie się skończyły, inne kupiłam by wypróbować.
Oto biedronkowy zakup:
1. Normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy - Bebeauty.
Produkt przeznaczony do cery mieszanej i tłustej. Używam go od paru dni i jak na razie jestem z niego zadowolona. Wkrótce napiszę o nim więcej.
2. Peeling do stóp - złuszczający - Bebeauty
Jeszcze go nie wypróbowałam, ale pachnie fajnie.

Ostatnio skończył mi się żel pod prysznic z ISANY i kupiłam nowy.
Do tej pory używałam żelu z Isany "Melon i gruszka" - dokładnie to w nazwie jest olejek, ale z olejkiem niewiele ma on wspólnego.
Konsystencja żelu bardzo fajna, nie jest za rzadki ani też zbyt gęsty, łatwo się dozuje. Kolor delikatnie pomarańczowy (widać na kartce, a wewnątrz małe drobinki przypuszczam, że pochodzą od gruszki. Jest ich niewiele, więc żel nie ma właściwości peelingujących, ani nie ma jakiegoś działania masującego. Mi one nie przeszkadzały, ale mój mąż narzekał, że wchodzą w gąbkę.
Zapach bardzo przyjemny, zauroczył mnie. Jednak jest krótkotrwały. Jest już słabo wyczuwalny pod prysznicem, a po kąpieli na skórze nie czuć go już wogóle.
Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego zadowolona. Żel bardzo fajnie się pienił, był wydajny, jego konsystencja sprawiała, że nie spływał po skórze. Po jego zastosowaniu skóra nie była napięta. Nie wyczułam jednak jakiegoś specjalnego nawilżenia skóry, ani nie zauważyłam żadnych spraw uczuleniowych.
Skład:
Nie zawiera parabenów.

Cena kosmetyku niewielka więc można wypróbować bez większej straty finansowej.
Moja ocena: 5/6

Jego następcą jest też Rossmanowy produkt:
Żel pod prysznic lotos i mięta wodna z perełkami olejku.
Żel pod prysznic lotos i mięta wodna z perełkami olejku ma działanie pielęgnacyjne, a zawarty w nim kompleks składników z lipidami i ekstraktami z mięty wodnej i lotosu nawilżają naskórek i chronią go przed wysuszeniem. Drobne perełki z olejku jojoba sprawiają, że skóra staje się miękka i gładka.

Jak na razie żel urzekł mnie zapachem i konsystencją, też zawiera w środku drobinki i nie spływa tak szybko. Więcej napiszę gdy będę go dłużej stosować.

To chwilowo wszystko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz