Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 14 października 2013

ORIFLAME - Pure Skin Scrub Face Wash Deep Action

ORIFLAME 

Pure Skin Scrub Face Wash Deep Action

Żel peelingujący do mycia twarzy Pure Skin Deep Action

 

W swojej codziennej pielęgnacji twarzy używam żeli do mycia z drobinkami peelingującymi. Ostatnio funkcję tą spełnia produkt z Oriflame z serii Pure Skin przeznaczony do cery tłustej i mieszanej.

Opis produktu:
Aktywny żel ze złuszczającymi drobinkami głęboko oczyszcza pory, zapobiegając powstawaniu wyprysków i zaskórników. Nałożyć na wilgotną skórę twarzy, delikatnie wmasować, następnie zmyć.

Cena: 15,90/150ml  tutaj>>>

Moja opinia:
Żel znajduje się w poręcznej buteleczce z pompką, dozującą odpowiednią ilość produktu. Kolor niebieski z drobinkami przypominającymi piasek i żelowe kuleczki. Zapach orzeźwiający mentolowy.
Żel idealnie usuwa zanieczyszczenia na skórze, usuwa nadmiar sebum. Pozostawia cerę gładką, napiętą i gotową do nałożenia kolejnych produktów.
U mnie wyczuwalne jest uczucie nadmiernego napięcia skóry i dlatego muszę zaraz nałożyć krem, zresztą i tak zawsze to robię, więc mi to nie przeszkadza.
Osobiście bardzo lubię zapach tego produktu - budzi mnie do życia przy porannej kąpieli. Drobinki peelingujące nie są zbyt ostre, więc spokojnie można używać tego żelu codziennie.
Z tej serii miała też tonik i maseczkę. Oba produkty bardzo lubiłam.

Skład:


Moja ocena: 5/6


1 komentarz:

  1. Lubię tego typu produkty do twarzy może się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń