Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 13 października 2013

ORIFLAME - ECOLLAGEN - KREM WYPEŁNIAJĄCY ZMARSZCZKI NA NOC

ORIFLAME
ECOLLAGEN - KREM WYPEŁNIAJĄCY ZMARSZCZKI Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI - NA NOC


Dopełnieniem mojej kolekcji produktów z serii Ecollagen jest Krem wypełniający zmarszczki na noc.

Opis produktu:
Udowodniono, że komórki macierzyste dzięki swojej unikalnej zdolności do regeneracji, stymulują produkcję kolagenu w skórze i wzmacniają ten już istniejący. Nowo wyprodukowany kolagen wypełnia zmarszczki od wewnątrz. Redukuje zmarszczki nawet o 1/3 w ciągu 12 tygodni.
Udowodnione rezultaty:
  • znaczna redukcja zmarszczek i linii mimicznych nawet o 33%
  • natychmiast po zastosowaniu kremu twoja skóra jest wygładzona
  • cera zyskuje widocznie młodszy wygląd
  • Twoja skóra jest ujędrniona
  • skóra jest miękka, nawilżona i odzyskuje uczucie komfortu
Wypełnia zmarszczki, podczas gdy Ty śpisz. Opracowany na bazie unikalnego ekstraktu z roślinnych komórek macierzystych, wzmacnia strukturę włókien kolagenowych w skórze i wypełnia zmarszczki od wewnątrz oraz zapobiega ich pogłębianiu się. Jedwabista, lekka konsystencja kremu sprawia, że doskonale wchłania się w skórę. 
Nowość w ofercie Oriflame

Cena: 49,90/50ml tutaj>>>

Moja opinia:
Krem o gęstej konsystencji, bardzo fajnie się rozprowadza i dość szybko wchłania.
Opakowanie zgrabne i bardzo ładne. Szklane w kolorze ciemnej zieleni, od góry zabezpieczone sreberkiem. Dodatkowo całość zapakowana w kartonowe pudełeczko.
Po nałożeniu kremu skóra jest idealnie napięta, ale nie czuje się jakiegoś naciągnięcia. Widać, że jest nawilżona, a pod dłonią czuć idealne jej wygładzenie i miękkość.
Nie uczula mnie ten krem i nie podrażnia.
Stosuję go już dwa tygodnie, widzę, że jest bardzo wydajny, a moja cera wyraźnie się poprawiła. Co do wypełnienia zmarszczek wypowiem się po zużyciu całego opakowania, ale jak na razie widzę same korzyści.
Produkt wart zainteresowania.

Moja ocena: 5,5/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz