Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 1 lipca 2014

AVON - SOLUTIONS - KREM MODELUJĄCY DO BIUSTU

JAK MIEĆ PIĘKNY BIUST?
czyli
o Modelującym kremie do biustu z firmy AVON


Nigdy wcześniej nie musiałam szukać tego typu kremów, gdyż z jędrnym biustem problemu nie miałam. Niestety latka mijają i odznaki tego widoczne są na moim ciele. Dlatego postanowiłam przetestować  krem z Avon, który jak zapewnia producent ma poprawić jędrność biustu. Jak się sprawdził? Przeczytajcie.

Opis produktu:
Krem pomaga modelować biust i poprawia ogólny wygląd dekoltu. Zawiera ekstrakt z alg morskich oraz liposomy z witaminami.
Już po 1 tygodniu biust wygląda na ujędrniony.

Cena: 19,99zł/150ml

Moja opinia: 
Krem zamknięty jest w plastikowym opakowaniu o dość dużej średnicy, co pozwala łatwo nabierać krem na dłonie. Sam krem jest barwy białej, dość gęstej konsystencji, lekko ciągnącej się. Zapach mi osobiście nie odpowiada, jest bardzo chemiczny i nieprzyjemny.


Rozprowadza się dość dobrze, jednak wchłania po chwilowym wmasowywaniu. Jest dość wydajny, opakowanie starczyło mi na ponad dwa miesiące systematycznego używania. Co do skuteczności to mam mieszane uczucia. Wydaje mi się, że efekt uzyskujemy nie tylko dzięki działalności kremu, ale samym masażem, który wykonujemy by krem się wchłonął. A efekt jest widoczny po takim czasie stosowania.
Zobaczymy czy się utrzyma, gdy już tego kremu nie stosuję a w zamian używam masła do ciała.
Nie wiem jeszcze czy kupię ponownie ten produkt.

Moja ocena: 3,5/6

Stosujecie tego typu kremy? Co myślicie o ich skuteczności.

3 komentarze:

  1. Mam ten krem ale osobiście lubię i mi jakoś zapach nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;)

    Zapraszam na takie bardzo ciekawe rozdanie, tu macie linka:
    http://paulla-beauty.blogspot.com/2014/07/zapraszam-na-rozdanie-06072014-31072014.html :))
    Baaardzo gorąco polecam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy krem mogą stosować kobiety w ciąży i karmiące piersią?

    OdpowiedzUsuń