Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 13 listopada 2016

Nasze testowanie z Zott

JOGURTY NATURALNE Z DODATKAMI


Udało nam się wziąć udział w testowaniu jogurtów firmy Zott. Są to jogurty naturalne z dodatkami w formie musu owocowego lub musli.


Jogurty te możemy kupić w 8 wariantach smakowych:
a) Owocowe:
- soczysta wiśnia
- słodka jagoda
- rajska brzoskwinia
- słoneczna truskawka
b) Musli:
- czekolada - banan
- tropikalne
- orzechowe
- chrupiące miodowe

Jogurty te mają wiele zalet. Przede wszystkim jogurt nie zawiera cukru. Słodkie są dodatki, które nadają smak całości. Możemy je dodać sobie w takiej ilości jaka nam odpowiada.
Nie udało nam się przetestować wszystkich wariantów smakowych. Nie spróbowałam jogurtu z dodatkiem brzoskwiń i truskawek.
Najbardziej odpowiadały mi jogurty z owocami. Zagęszczałam je sobie dodatkowo nasionami chia, które ostatnio spożywam. Dało to fantastyczny duet.
Moim dzieciom najbardziej odpowiadały jogurty z musli, a smakowo te z chrupiące miodowe.
Jedyną wadą na jaką wskazały to ta, że banany były zbyt twarde i nawet jak długo moczyły się w jogurcie to nie zmieniały swojej konsystencji i trudno było je rozgryźć.

Jogurty testowali też nasi znajomi i rodzina. Wszystkim bardzo smakowały. Tutaj był inny zwycięzca, bo był to jogurt z musli tropikalnym.

Dziękuję TRND za możliwość udziału w testach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz