Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 8 sierpnia 2013

BingoSpa - żel pod prysznic Artline - Tropikalny

BingoSpa - żel pod prysznic Artline - Tropikalny


Uwielbiam piękne zapachy podczas kąpieli, dlatego chętnie sięgam po różne żele pod prysznic. Tym razem w mojej łazience królują dwa zapachy. Oto pierwszy z nich. Tropikalny żel pod prysznic Artline.
Jest to seria limitowana żeli w BingoSpa, a szkoda bo ten pachnie cudownie.

Opis produktu:
Żel o pięknym zapachu maracui, limonki, passiflory, ananasa, pomarańczy i melona. Gama cudownych zapachów zebrana na całym świecie stworzyła ten Tropikalny produkt do kąpieli.


Cena: 3,90/300ml   tutaj>>>

Moja opinia:

Żel o dość rzadkiej konsystencji, barwy zielonej (super kolor) i cudownym, słodkawym zapachu. Zapach ten dość długo jest wyczuwalny za skórze. Produkt świetnie rozprowadza się po ciele i bardzo fajnie pieni. Myje bardzo dobrze. Jest trochę mało wydajny, wg mnie mógłby być trochę gęstszy, by mniej trzeba było go nabierać w celu umycia całego ciała. Idealnie usuwa tłustą wydzielinę na skórze, pozostawiając ją gładką i nie nadmiernie napiętą. Nie uczula i nie podrażnia oczu.
Opakowanie bardzo poręczne, fajna, lekka, przeźroczysta butelka z dobrym zamknięciem, łatwo się otwierającym. Idealny produkt by zabrać go na wyjazd, bo nie zajmuje dużo miejsca. No i widać ile jeszcze zostało nam żelu w butelce - co jest niezwykle praktyczne.
Pokochałam go za zapach i żałuję, że jest to tylko edycja limitowana. Na pewno kupię go jeszcze, póki jest w sprzedaży.

Moja ocena: 5/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz