Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 6 sierpnia 2013

NIVEA - Żel do mycia twarzy. Cera mieszana i tłusta.

Ostatnio wykończyłam mój ulubiony Żel peelingujący z Biedronki o którym pisałam w lipcowym denku, postanowiłam więc wypróbować coś innego. Ponieważ używam kremu NIVEA z tej samej serii dokupiłam więc żel do mycia twarzy.
NIVEA - Żel do mycia twarzy. Cera mieszana i tłusta.

Opis produktu:
Żel przeznaczony jest do mycia cery mieszanej i tłustej. Wzbogacony jest w algi oceaniczne i Hydra IQ. Wewnątrz widoczne są drobinki peelingujace, których zadaniem jest głęboki oczyszczanie porów. Działanie żelu to przede wszystkim usuwanie nadmiaru sebum, zapobieganie błyszczeniu się skóry, zapewnienie optymalnego nawilżenia, ożywienie kolorytu skóry.

Cena: ok 13zł/150ml

Moja pierwsza opinia:
Żelu używam od paru dni, już od początku zauważyłam, że ma słabe właściwości peelingujące, drobinki zawarte w żelu są bardzo drobne i delikatne.

Produkt ma bardzo fajny zapach, zbliżony do zapachu kremu z tej samej serii. Twarz po umyciu jej żelem jest nawilżona i na jakiś czas faktycznie się nie błyszczy. Nie podrażnia moich oczu ani skóry, nie uczula. Zobaczymy jak sprawdzi się on na dłuższą metę, na razie mnie aż tak bardzo nie zachwycił.

Pierwsza ocena: 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz