Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 6 sierpnia 2013

ORIFLAME - Tonik i Żel do mycia twarzy Pure skin - Grejpfrut

Oto nowe nabytki do przetestowania tym razem przez moją siostrzenicę.

ORIFLAME - Tonik i Żel do mycia twarzy Pure skin - Grejpfrut

Nowy zapach serii Pure skin z ORIFLAME to Grejpfrut. Owoc ten uprawiany jest w wielu krajach strefy podzwrotnikowej. Często wykorzystuje się jego właściwości w kosmetyce, gdyż jest bogaty w witaminy z grupy B oraz sporą ilość witaminy P i E a także witaminy C. Zawiera również kwasy organiczne.
Jest on polecany głównie do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej, a także trądzikowej i naczynkowej. Wykazuje właściwości oczyszczające, znakomicie usuwa nadmiar sebum i zwęża rozszerzone pory. Witamina C zawarta w grejpfrutach wzmacniają popękane i słabe naczynka krwionośne, oraz rozjaśnia przebarwienia na skórze.
Zapach grejpfruta ma właściwości pobudzające i energetyzujące, dlatego warto stosować żele pod prysznic o takim zapachu, gdy mamy problemy z porannym wstawaniem.

Tonik Pure skin

Opis producenta: 
Wspaniały sposób na udany początek i zakończenie dnia! Tonik zwęża pory skórne, zapobiegając zaskórnikom, oraz usuwa pozostałości zanieczyszczeń. Z ekstraktem z grejpfruta i technologią Detect™, które razem zwalczają wypryski i dodają skórze energii. Stosuj codziennie. 

Cena: 14,90/150ml          tutaj

Żel oczyszczający z grejpfrutem Pure skin

Opis producenta:
Dokładnie oczyszcza skórę, zapobiegając wypryskom i błyskawicznie zmniejszając nieestetyczny połysk. Z ekstraktem z grejpfruta i technologią Detect™, by zwalczać niedoskonałości i dodawać skórze energii. Stosuj codziennie.

Cena: 14,90/150 ml      tutaj

Moja opinia:
Obydwa kosmetyki pachną rewelacyjnie. Ich zapach na pewno pobudza i dodaje energii. Żel łagodnie myje twarz, nie podrażnia oczu, pozostawia skórę gładką i matową. Tonik już mnie tak nie zachwycił, miałam wrażenie, że skora jest lekko lepka i szybko się świeciła ponownie, co jeśli chodzi o kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji skóry przetłuszczającej się nie jest dobre. Może to tylko moje wrażenie, ponieważ produkt jest dla mojej siostrzenicy wzięłam go niewiele na spróbowanie by coś o nim wiedzieć na przyszłość. Możliwe, że przy dłuższym zastosowaniu zdanie będzie inne. Zobaczymy jak się sprawdzą te kosmetyki na młodej buźce.

Moje oceny:
Tonik: 4/6
Żel: 5/6

Jeśli jesteś zainteresowana/y kosmetykami z firmy Oriflame, Mariza czy Bingo Spa, a nie masz swojego konsultanta mogę zamówić kosmetyki dla Ciebie. Koszt wysyłki uzależniony od ilości zamówionych produktów i wartości. Przy zakupach na sumę powyżej 150zł przesyłka na mój koszt. Zawsze dodaję miłe gratisy. Kontakt na e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz