Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 30 września 2016

Moje zakupy w Rossmannie

Rosmmann -49% na pomadki i lakiery

Nowa wysprzedaż w sklepach Rossmann rozpoczęta. Przez najbliższy tydzień można kupić w tej sieci pomadki, błyszczyki, lakiery do paznokci i produkty do ich pielęgnacji z dużą zniżką. Staram się zawsze korzystać z takich ofert, by poznać produkty, których w cenach regularnych bym pewnie nie kupiła. Wcześniej się do niej przygotowywałam robiąc sobie listę zakupów, jednak gdy trafiłam do sklepu kupiła całkiem coś innego.

Oto co trafiło do mojego koszyka:





Astor Perfect Stay Fabulous - trwała szminka o działaniu nawilżającym.
Nr 602 Fashion Chic 


Fajny rudawy kolor, który dzisiaj zagościł na moich ustach. Jak na razie jestem z niej zadowolona.

Revlon ColorBurst Lip Butter masełko do ust nr 096 Macaroon

Max Factor, Colour Elixir Lipstick, pomadka 36 Pearl Maron

Postawiłam na nawilżanie, bo ostatnio mam problem z przesuszeniem ust. Zobaczymy jak się sprawdzą.

Lakiery też chciałam inne, niestety w tym sklepie w którym byłam, nie były one dostępne. Kupiłam sobie za to lakiery z firmy WIBO z serii WOW Granit Sand. Są to nr 3 i 5


Znacie te produkty? Co o nich myślicie? Pochwalcie się co same kupiłyście.

sobota, 24 września 2016

Nowości w katalogu AVON 14/2016

KATALOG AVON 14/2016 KOLORY JESIENI


Na okładce katalogu nowa Woda perfumowana Avon Life dla niej i dla niego.

WODA PERFUMOWANA AVON LIFE DLA NIEJ


Luksusowy kwiatowy zapach, który łączy w sobie elegancję irysa z czarującą słodyczą lilii i fiołka, by zabrać twoje zmysły w fascynującą podróż do krainy piękna.

Cena: 89,99zł/50ml

Nie kupowałam tej wody, zamówiłam sobie jedynie próbkę, zapach fajny, ale zastanowię się nad kupnem pełnowymiarowego produktu.

SUPERTRWAŁY KREMOWO-PUDROWY PODKŁAD W KOMPAKCIE


Zapewnia kompletny naturalny makijaż w jednym kroku i 18 godzin trwałości.


Zgrabne opakowanie idealne do torebki


Posiadam kolor Natural Beige


W dolnej części pudełka gąbka do nakładania podkładu.

Cena: 21,99zł/9g dostępny w 5 odcieniach.

Wkrótce recenzja tego podkładu.

LAKIER DO PAZNOKCI "ŻELOWY MANICURE"



Na jesień propozycja 5 nowych odcieni. Ja mam dwa z nich, są bardzo ładne. Lubię lakiery z tej kolekcji, są wyjątkowo trwałe i mają fajny połysk.

Cena: 11,99zł/10ml dostępny w 25 odcieniach

PACHNĄCE MGIEŁKI DO CIAŁA


Dwa nowe zapachy w kolekcji: Jeżyna i Wanilia, Żurawina i Cynamon. Świetne typowo jesienne zapachy.

Cena: 7,99zł/100ml

SERUM WSPOMAGAJĄCE WZROST PAZNOKCI



Zapewnia efekt dłuższych, mocniejszych paznokci w 5 dni dzięki aplikacji i witaminom.

Cena: 12,99zł/6ml

GŁĘBOKO ODŻYWCZY KREM NATURA EFFECTS

Nowe kremy z serii Natura Effects na dzień i na noc, to kolejna propozycja z nowego katalogu. Przeznaczone są one do wszystkich rodzajów skóry, która potrzebuje regeneracji i odżywienia ze względu na niskie temperatury. Kremy mają też właściwości nawilżające. Zawierają aktywny kompleks na bazie nasion migdałowca.

Cena każdego z nich: 14,99zł/50ml

PŁYN DO KĄPIELI


Odprężająca, aromatyczna kąpiel z aromatem świeżych ziół: rozmarynu i szałwii. Chyba jedyny zapach płynu z AVON, który mnie nie urzekł.

Cena: 10,99zł/500ml i 15,99zł/1000ml

INTENSYWNIE REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA SOS

Regenerujący balsam do ciała z aktywnym kompleksem na bazie nasion. Zawiera olejek z maruli i z siemienia lnianego, kwasy OMEGA 3 i witaminy i minerały

Cena: 10,99zł/250ml

Zdjęcie dodam jutro.

A w następnym katalogu nowość ODMŁADZAJĄCY ELIKSIR ULTIMATE SUPREME



Już teraz można zamówić jego próbki w cenie 1,50/1ml

Czy coś podoba się Wam w nowym katalogu? Coś Was zaciekawiło?

sobota, 3 września 2016

Ostatnie nowości z ORIFLAME i AVON

Co przybyło w mojej kosmetyczce

Oto ostatnio zakupione produkty z ORIFLAME i AVON, które znalazły się w mojej kosmetyczce.

Najpierw napiszę coś o nowych kosmetykach z ORIFLAME z serii THE ONE

POMADKA THE ONE 5 w 1 Colour Stylist Featherlight


Z opisu na stronie Oriflame wynika, że pomadka zapewnia pełne lecz delikatne krycie ust. Z tym mogę się zgodzić i to w zupełności. Kolor który otrzymujemy na ustach jest delikatny, a usta są pokryte w całości. Pomadka nie podkreśla suchych ust, delikatnie nawilżając usta i zmiękcza je. Pomadka posiada naturalne składniki m.in olejek z nasion słonecznika, co zapewni dodatkowo odżywienie dla naszych ust. Produkt dość trwały, fajnie się utrzymuje na ustach.

Ja mam kolor Coral Caresse. Jest to taki odcień między różem a czerwienią, mi osobiście bardzo się podoba.


Co do tego co w pomadce mi się nie podoba to jej plastikowe opakowanie. ten kremowy plastik wygląda paskudnie. Nie dodaje produktowi uroku. Wyglądają te pomadki jak tanie chińskie podróbki.

Cena pomadki to w tej chwili 19,99zł Dostępna jest w 8 kolorach.

TUSZ DO RZĘS THE ONE Featherlight



Nowa formuła tuszu THE ONE zawiera naturalne składniki takie jak olej z pestek słonecznika i woski roślinne. produkt ma być niewyczuwalny na rzęsach, zapewniać jedwabiste, lekkie i naturalne wykończenie. Tusz posiada też nowy kształt szczoteczki Pillow, która ma idealnie rozdzielać i wydłużać rzęsy.
Jeszcze nie testowałam tego produktu, bo najpierw chcę zużyć te tusze, które mam już otwarte.
Opakowanie plastikowe tuszu też nie jest najładniejsze.

Cena produktu to 19,99zł/szt i dostępne są dwa warianty kolorystyczne: czarny (Black), Ciemno granatowo-fioletowy (Prune)

PYŁKOWY CIEŃ DO POWIEK THE ONE


Lekki i jedwabisty cień do powiek w plastikowym słoiczku z siteczkiem. Cień faktycznie bardzo drobny, idealnie nabiera się na pędzelek i super rozprowadza na powiece dając ładny połyskujący efekt. Nie gromadzi się w załamania, nie osypuje, ładnie łączy się z innymi cieniami. Można zwiększać jego intensywność barw poprzez nakładanie kolejnej warstwy.

Utrzymuje się długo na powiece, nie wymaga większych poprawek w ciągu dnia.


Ja mam dwa odcienie Nude Shimmer - kolor jasno kremowy, idealnie nadający się do rozświetlania kącików oczu czy rozjaśniania.
Drugi to Peach Twinkle. Kolor brzoskwiniowo różowy ładnie prezentuje się na powiece nadając jej delikatny połysk.

Cena: 19,99zł/szt Dostępny w 5 odcieniach

AVON - CIEŃ W KREDCE "MOC BLASKU"


Cień w kredce to idealne rozwiązanie na szybki makijaż. Nowy cień jest wodoodporny, delikatnie lśniący i długo utrzymuje się na powiece. Można zwiększać jego intensywność nakładając więcej barw. Wymaga temperowania.
Ja ma dwa kolory: Lavender i Slate. Jest jeszcze kolor Vanilla jednak akurat nie był dostępny.


Kredki fajnie się utrzymują na powiece, nie rolują się w zagłębieniach. demakijaż wymaga chwilki czasu, co świadczy o ich trwałości.

cena: 16,99zł/szt

Czy coś Was zainteresowało? Co byście chętnie przetestowały?

WIBO - WOW POSH BOX

Ulubieniec na moich paznokciach WIBO - WOW POSH BOX.


Ostatnio moja kosmetyczka wzbogaciła się o nowy lakier do paznokci z firmy WIBO. Jest to o tyle ciekawy produkt, że składa się z dwóch różnych lakierów. Jeden to lakier podstawowy w pięknym kolorze biskupiego różu, a drugi to lakier nawierzchniowy z błyszczącymi drobinkami o różnych kształtach.

Jak ten produkt sprawdził się u mnie?

Jeśli chodzi o pędzelek, to ja osobiście nie mam tutaj dużych wymagań. fajnie gdy jest duży, gdyż pokrywa wtedy większą powierzchnię paznokcia za jednym maznięciem. Tutaj nie jest on aż tak szeroki, ale fajnie się nim maluje. Niewygodna jest za to rączka, gdyż jest mała i nieporęczna.


By uzyskać ładny kolor na paznokciach, trzeba je pomalować dwa razy lakierem podstawowym. lakier nawierzchniowy z drobinami też warto użyć dwa razy, gdyż wtedy jest tych drobinek więcej na paznokciach. Trudno wybrać konkretne kształty, więc nie na każdym paznokciu będziecie mieli taki sam efekt. Problem mogą stanowić też wystające na zewnątrz większe fragmenty zdobień. Trzeba albo w trakcie malowania już je usuwać lub odcinać nożyczkami gdy lakier wyschnie.



Trwałość lakieru jest bardzo dobra. Przez tydzień lakier trzymał się na moich paznokciach bez problemu mimo wykonywania normalnych czynności domowych. jedynie zmył się kolor z niebieskich i różowych drobinek się zmył. Srebrne też były ładne.

Zmywanie tego lakieru jest mozolne i długotrwałe, ale efekt na paznokciach był fajny, więc chyba warto się pomęczyć.

Znacie ten lakier? Jakie są Wasze wrażenia? Czy warto zainwestować w inne wersje kolorystyczne tych lakierów?

wtorek, 16 sierpnia 2016

NOWOŚCI Z KATALOGU AVON 12/2016

KATALOG AVON 12/2016


WODA PERFUMOWANA AVON ALPHA


Wyjątkowa kompozycja w której nuty dojrzałych malin dominują nad delikatną lilią wodną, a całość opiera się nad zmysłowej głębi piżma.
Do tego piękny flakonik.


Dla mnie super zapach. Długo się utrzymuje na skórze.
Cena: 54,99zł/50ml
Do zapachu można dokupić balsam do ciała i dezodorant w sprayu z tej samej serii.
Cena: 8,99zł/szt przy zakupie wody perfumowanej.


Nowy zapach z tej serii również dla mężczyzn. Serię uzupełnia żel pod prysznic i dezodorant do ciała.

WODA TOALETOWA ENERGY FUSION DLA NIEJ



Kategoria kwiatowo-owocowo-wodna. Różowy grejpfrut, płatki jaśminu, wanilia. Zapach słodki, ale nie do przesady, fajny na letni wieczór.
Cena: 19,99zł/50ml

Dla mężczyzn też nowy zapach w tej serii.

NAWILŻAJĄCY KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC PEACEFUL TUSCANY


Kremowa formuła żelu pod prysznic z dodatkiem olejku z oliwek. Zapach z nutą kwiatu pomarańczy.
Fajnie nawilża skórę i pozostawia na niej delikatny zapach. Dostępny w dwóch wersjach objętościowych.
Cena: 6,99zł/250ml i 9,99zł/500ml

Na zdjęciu znajduje się też mój letni ulubieniec, żel Rio Cocktail :)

AVON PLANET SPA - RELAXING PROVENCE SPA


Moja ulubiona seria Planet Spa wzbogaciła się o produkty z dodatkiem lawendy. Idealna do relaksu. Lawenda wprowadza ciało i zmysły w stan przyjemnego odprężenia. jej ekstrakt przynosi ulgę suchej skórze, a w połączeniu z cenną witaminą E stanowi niezastąpioną pielęgnację nawilżająco - odprężającą.

W serii znajdziemy:

Nawilżająco relaksujący mus do ciała. Nawilża skórę, sprawiając, że staje się miękka i jedwabiście gładka. (zdjęcie wyżej)
Cena: 15,99zł/200ml


Nawilżająco relaksujący krem do rąk. Kremowa, bogata formuła szybko się wchłania i natychmiast nawilża skórę dłoni, ma fajny zapach. Nie podrażnia oczu.
Cena: 8,99zł/30ml


Nawilżająco relaksujące mleczko do kąpieli. Nawilża i zmiękcza skórę, podczas gdy delikatny zapach lawendy relaksuje i wprowadza zmysły i ciało w stan głębokiego odprężenia.
Produkt dwufazowy, przed użyciem trzeba wstrząsnąć butelką.
Cena: 15,99zł/250ml

LAKIER DO PAZNOKCI EFEKT BB 7 W 1


Nowość jeśli chodzi o lakiery do paznokci. Lakier BB:
- zapewnia paznokciom zdrowy wygląd
- nadaje neutralny kolor
- ukrywa niedoskonałości
- chroni filtrem UV
- zapobiega przebarwieniom i zażółceniom
- wygładza nierówności płytki
Lakier dostępny w 4 odcieniach.

Lakier świetnie kryje płytkę paznokcia. Już po jednym pomalowaniu fajnie wygląda, ale ja pomalowałam dwa razy. Dość szybko zasycha. Bardzo dobrze się trzyma. Po tygodniu delikatnie zniszczył się na końcówkach. Polecam

Cena: 10,99zł/10ml

Pojawiły się też 4 nowe odcienie w ŻELOWYCH LAKIERACH - GEL SHINE

PUDER PRASOWANY 3 W 1




Nowy puder prasowany: matuje, ukrywa niedoskonałości, wyrównuje koloryt. Dostępny w trzech wariantach kolorystycznych. na zdjęciach odcień: Warm i Medium

Zapowiedzi w następnym katalogu:


Nowy tusz do rzęs w dwóch kolorach


Nowy błyszczyk Shine burst

O innych nowościach wkrótce.

Co Was zainteresowało? Na jakie nowości byście się skusili?

Zamówienie z tego katalogu będę składać pod koniec miesiąca. Zapraszam do wspólnego zamawiania. Zawsze dodaję gratisy :)

Nowości w mojej kosmetyczce

NOWOŚCI KOSMETYCZNE - SIERPIEŃ 2016

Sierpień to dla mnie jeszcze czas odpoczynku, więc mam troszkę więcej czasu by pomyszkować po różnych stronach i zdobyć jakieś nowe produkty do przetestowania. Moją kosmetyczkę w tym miesiącu wzbogaciły m.in takie produkty:

BIELENDA - PEELING CUKROWY DO CIAŁA - wersja nawilżająca


Produkt ten dostałam do przetestowania od firmy Bielenda. Udało mi się dostać do grona testerów na FB. Bardzo się cieszę, zwłaszcza, że po letnich dniach moja skóra jest wysuszona i chętnie przetestuję produkt, który nie tylko oczyści ale i nawilży moją skórę.
Osobiście bardzo lubię peelingi i często ich używam, więc będę miała porównanie dla innych produktów.
Otrzymanego produktu jeszcze nie testowałam, ale zapach ma super i to już mi się w nim podoba. Wkrótce napiszę więcej.

Kolejne produkty to wynik moich zakupów związanych z poszukiwaniem alternatywy dla podkładu.


Mam bardzo wrażliwe oczy i wiele produktów powoduje, że po chwili od ich zastosowania zaczynają mnie one piec i łzawić. dlatego gdy kupuję jakiś produkt często trafia on do kogoś innego, bo mi nie odpowiada. Nie wydaję też dużej sumy pieniędzy na kosmetyki, chyba, że wcześniej miałam jakąś próbkę i wiem, że mnie nie podrażni ten kosmetyk.

ZIAJA - BB AKTYWNY KREM NA NIEDOSKONAŁOŚCI SKÓRY TŁUSTEJ I MIESZANEJ


Oprócz wrażliwych oczu mam też cerę tłustą z rozszerzonymi porami i to też sprawia, że trudno mi dobrać kosmetyk odpowiadający mojej skórze i by wyglądał na twarzy naturalnie i długo się utrzymywał.
Kremy typu BB bardzo lubię, bo nie są ciężkie i nie podkreślają niedoskonałości twarzy. Jednak nie wszystkie takie są. Na paru się zawiodłam, więc nadal szukam jakiś nowości.
Tym razem testuję krem z firmy ZIAJA. Dawno nie używałam kosmetyków z tej firmy, bo kiedyś bardzo uczulił mnie krem i jakoś przestałam sięgać po inne produkty. Tym razem jednak się nie zawiodłam.
Krem BB bardzo fajnie rozprowadza się na mojej twarzy, nie podkreśla porów, delikatnie kryje i matuje. Nie podrażnia moich oczu, ani nie spływa z mojej twarzy po godzinie.
Na razie użyłam go raz, ale postaram się wkrótce napisać o nim więcej.
Kolor który mam to odcień opalony brzoskwiniowy. Fajnie podkreśla moją opaleniznę i na razie jest odpowiedni dla koloru mojej cery, jednak na jesień muszę poszukać innego odcienia. jak oczywiście produkt się sprawdzi.


DELIA - KREM CC

Krem CC z firmy DELIA ma właściwości matujące i korygujące. Niestety przy pierwszym użyciu nie bardzo się polubiliśmy. Krem trudno się rozprowadza robiąc smugi na twarzy i podkreślając pory. Nie wiem czy jest to wina samego kremu czy serum, które miałam na twarzy gdy go nakładałam. Sprawdzę go jeszcze na czystej twarzy.
Kolor naturalny, trochę dla mnie za jasny w tym momencie.


DELIA - KREM DD


Drugi krem z tej firmy sprawdził się już znacznie lepiej. Nie jest może rewelacyjny, ale już na twarzy prezentuje się inaczej.
Rozprowadza się dobrze, choć lekko podkreśla pory. Kolor mimo, że też naturalny jest ciemniejszy od kremu CC. Nie podrażnia moich oczu, ale też nie miałam go na sobie zbyt długo, więc muszę jeszcze to sprawdzić.


Gratis do zakupów dostałam Żel peelingujący z MARION. Kiedyś już go testowałam, i byłam z niego zadowolona, a zapach kokosu bardzo lubię.

BIELENDA - MASŁO BRĄZUJĄCE DO CIAŁA ULTRA NAWILŻAJĄCE


Ponieważ muszę skorygować nierównomierną opaleniznę postanowiłam sięgnąć po jakiś produkt brązujący. W sumie rzadko używam takich produktów, no i miałam problem co wybrać. Pani poleciła mi Masło do ciała z Bielendy, gdyż jak ona twierdzi ma ono ładny zapach - nie taki jak samoopalacze - i daje ładne zabarwienie skóry, a nie sztuczny kolor.
Faktycznie konsystencja i zapach są bardzo fajne. jakie da efekty zobaczymy w praktyce już wkrótce.


WIBO - WOW POSH BOX


Zestaw dwóch lakierów do paznokci, jeden bazowy a drugi nawierzchniowy z ozdobnymi drobinkami. Na zdjęciu jest zestaw nr 4
Kolor bardzo ładny, ale drobinki ciężko się wyciągają z buteleczki.

Dopiero pomalowałam nimi paznokcie więc więcej napiszę wkrótce. Z tego co mogę napisać na sam początek to to, że malowanie lakierem bazowym musi być dwukrotnie, by kolor był ładny, pędzelek jest cienki, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Malowanie jest trochę niewygodne ze względu na zamknięcie tych lakierów, widoczne na zdjęciu powyżej. lakier nawierzchniowy daje ładny połysk, ale drobinki trudno jest dobrać jednakowo na paznokciach. Są tam różne kształty i kolory i nigdy nie wiadomo co się na pędzelek trafi. By jakiś fajny efekt uzyskać, też trzeba użyć tego lakieru dwukrotnie. Drobinki mogą też odstawać od płytki paznokcia, więc trzeba korygować to troszkę w czasie malowania.
Co do trwałości to wypowiem się w późniejszym czasie.

Czy miałyście już te produkty? Jakie są Wasze opinie na ich temat?