Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 4 listopada 2014

Poczwórne cienie do powiek z AVON

MOJE ULUBIONE PALETKI Z AVON


Poczwórne cienie do powiek z AVON należą do moich ulubionych kosmetyków do makijażu oka. Zawierają bardzo fajnie zestawione kolory o intensywnych barwach. Nie osypują się na powiece, nie zbierają w załamaniach powieki. Zawsze nakładam je na bazę pod cienie, by zwiększyć ich trwałość i oddać autentyczność kolorów. Numeracja cieni ułatwia idealne wymodelowanie oka. Do wyboru macie wiele paletek. Jedne zawierają cienie matowe, inne perłowe lub mieszankę obu wersji.

Cena aktualnie to 23,99zł, ale można je kupić w jeszcze niższej cenie.

Ostatnio kolekcja wzbogaciła się w trzy nowe wersje kolorystyczne, z których dwie zobaczycie na dzisiejszych fotkach. Dwie pozostałe to moje ulubione cienie do makijażu codziennego.


Sultry Emerald (NOWOŚĆ)

 jasno kremowy matowy kolor
 stare złoto
 zieleń z drobinkami brokatu
 fiolet ciemny



Naerly Naked

 jasno kremowy cień


 jasno różowy
 perłowy brąz
 odcień szarości



Revishing Ruby (NOWOŚĆ)

 jasny perłowy brąz rozświetlający kąciki oczu
 matowy jasny brąz
 perłowy róż
 szary granat



Satin for Blues

 jasny rozświetlający cień
 perłowy jasny brąz
 złoty brąz
stare złoto

W swojej kolekcji mam jeszcze dwie paletki, które pokarzę przy następnej okazji. 

Jak się Wam podobają te cienie? Używacie ich? Jakie macie o nich zdanie?

1 komentarz: