Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 2 kwietnia 2015

Moja kolekcja wosków

MOJA PRZYGODA Z WOSKAMI I ŚWIECAMI ZAPACHOWYMI

Moja przygoda z zapachami rozpoczęła się od zwykłych tealightów. Kupowałam takie, których zapach mi się podobał. Często zapachy były krótkotrwałe, więc radość z ich palenia mijała dość szybko.
Potem dostałam od koleżanki kominek i mój pierwszy wosk - YANKEE CANDLE. Był to zapach Soft Blanket. Tak zakochałam się w tartach. Moja kolekcja stale się powiększa.

Oto moje nowe nabytki


To dzisiejsza przesyłka

Lovely Kiku - jest to zapach chryzantemy z dodatkiem wanilii.
Tarte Tatin - jak wyjęty prosto z piekarnika jabłecznik z dodatkiem wanilii i aromatycznych przypraw . Nowość. Zapach z kolekcji Q2 Cafe Culture
White Gardenia - nie pierwszy raz już w moim domu. Zapach białej gardenii.
Cappuccino truffle - połączenie zapachu kawy z czekoladą truflową. Nowość. Zapach z kolekcji Q2 Cafe Culture.


 Pain au Raisin - Zapach słodkiej bułki z rodzynkami i cynamonem. Nowość. Zapach z kolekcji Q2 Cafe Culture

Currant - Nowy rodzaj wosku na wypróbowanie z firmy WOOD WICK. Połączenie porzeczek i mandarynek.

Od wosków YC rózni się tym, że jest już podzielony na 4 porcje, idealne na raz do kominka. Prawdopodobnie zapach uwalnia się do 10h.

Wcześniej kupiłam:
Frankincense - wosk łączy w sobie zapach żywicy, pieprzu i drzewa balsamicznego.
Lemon Lavender - połączenie cytrusów i lawendy
Oud Oasis - przypomina zapach kadzidła i żywicy
Shea Butter - zapach masła shea. Bardzo przypomina zapachy balsamów do ciała z dodatkiem masła shea. Kolekcja Q1 PURE ESSENCE
Sweet Strawberry - zapach słodkich truskawek
Moroccan Argan Oil - aromatyczny zapach marokańskiego olejku arganowego z dodatkiem paczuli i drzewa sandałowego.


Zapachy koją zmysły. Uwielbiam gdy woski topią się w moim kominku. Wkrótce pokarzę inne woski z mojej kolekcji. A Wy lubicie woski i świece zapachowe? Co polecacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz