Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 28 lipca 2014

AVON - PLANET SPA - BALI BOTANICA - ODŚWIEŻAJĄCY PEELING DO CIAŁA


AVON - PLANET SPA - BALI BOTANICA - ODŚWIEŻAJĄCY PEELING DO CIAŁA


Bardzo lubię wszelkie peelingi pod prysznic. Nie zawsze wymagam od nich, aby były mocnymi ścierakami. Czasami lubię te bardziej delikatne, bym mogła je używać w codziennej pielęgnacji. Taki właśnie jest peeling z Avon z serii Planet Spa Bali Botanica.

Opis produktu:
Relaksujący i wygładzający rytuał z rajskiej wyspy Bali. Rozpieszczaj skórę ekstraktami z kwiatu frangipani i trawy cytrynowej, które nadają jej zmysłową gładkość i uwodzicielski zapach. Odświeżający peeling do ciała złuszcza i wygładza twoją skórę pozostawiając uczucie nawilżenia i świeżości.
Nałóż niewielką ilość na dłonie lub gąbkę. Masuj ciało do wytworzenia piany, następnie spłucz.


Cena: 19,99zł/200ml    tutaj>>>

Moja opinia:

Peeling znajduje się w miękkiej, dużej tubie o ładnej kolorystyce i wzorze charakterystycznym dla całej serii. Konsystencja peelingu jak gęsty żel pod prysznic o barwie perłowej. Widać wyraźne białe drobinki peelingujące i błyszczące drobiny.



Zapach jest cudowny, słodki, utrzymujący się przez jakiś czas na skórze. Urzekł mnie bardzo, dlatego bardzo pokochałam ten właśnie produkt.
Po nałożeniu na skórę peeling świetnie się pieni i delikatnie peelinguje. Skóra po jego użyciu jest miękka, pachnąca i miła w dotyku.
Produkt nie wysusza skóry, jest delikatny i łatwy w stosowaniu. Wydajność dobra.

Moja ocena: 5,5/6

Cała seria PLANET SPA BALI BOTANICA warta jest uwagi. Oto co tam znajdziecie:

http://ibeauty.pl/artykuly,3,51,4374,pielegnacja-ciala-avon-planet-spa-bali-botanica
W linii Planet Spa Bali Botanica znajdziesz:
  • Nawilżający olejek do ciała (29 zł/150 ml) - nie tylko odżywia, ale także podkreśla opaleniznę, lekka formuła sprawia, że produkt nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, przez co może być stosowany o każdej porze dnia
     
  • Odświeżający peeling do ciała (29 zł/200 ml) - złuszcza i wygładza, sprawiając, że skóra staje się odżywiona i gładka
     
  • Odświeżająca maseczka do twarzy (20 zł/75 ml) - natychmiast oczyszcza skórę i sprawia, że cera staje się promienna i wypoczęta
     
  • Nawilżające masło do ciała (45 zł/200 ml) - zapewnia doskonałe nawilżenie skóry i uczucie gładkości przez wiele godzin.
Podane ceny są cenami normalnymi (katalogowymi), aktualnie produkty te są w promocji i można kupić je taniej. Polecam ja się skusiłam.

Podoba się Wam ta seria? Używacie takie peelingi? Macie swoje ulubione?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz