Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 26 lipca 2014

NOWA KAMPANIA ZE STREETCOM

KREM Z EFEKTEM BLUR - LOREAL PARIS - REVITALIFT MAGIC BLUR


Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w kolejnej kampanii w Streetcom. Tym razem mam przyjemność przybliżenia Wam nowego produktu firmy LOREAL - Nawilżającego kremu Anti-Age REVITALIFT MAGIC BLUR

Oto co zawiera PACZKA AMBASADORKI


W paczce ambasadorki otrzymałam Nawilżający Krem Anti-Age REVITALIFT MAGIC BLUR o pojemności  50ml. Opakowanie piękne, ślicznie się prezentuje na łazienkowej półce.


Do tego w paczce znalazło się też 40 próbek (do rozdania po dwie dla jednej koleżanki) nawilżającego kremu anti-age REVITALIFT MAGIC BLUR oraz 20 ulotek z informacjami o kosmetykach do wręczenia znajomym.
Oczywiście paczka zawierała też Przewodnik Ambasadorki.

Krem już zaczęłam testować, ma bardzo fajną konsystencję, delikatny zapach i co dla mnie najważniejsze nie podrażnia moich oczu.

Produkt który otrzymałam to prawdziwa innowacja na rynku kosmetycznym. Laboratoria Loreal Paris połączyły silnie działające składniki aktywne zwalczające oznaki starzenia z wygładzającymi polimerami w kremie nawilżającym. Skóra jest wygładzona w zaledwie kilka sekund. Krem w krótkim czasie oferuje widoczne efekty, szybko i skutecznie walczy z oznakami starzenia. Przeznaczony jest dla kobiet 40+.

Ponieważ mamy czas wakacyjnych wyjazdów i do wszystkich koleżanek nie uda mi się dotrzeć mam dla Was trzy zestawy (2 x próbka kremu i ulotka) które wyślę do pierwszych trzech osób, które zostawią informację w komentarzu, że chcą przetestować ten krem. Warunek: podziel się ze mną i innymi opinią o kremie na swoim blogu lub FB. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz