Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 10 października 2014

ISANA - SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW BRĄZOWYCH

ISANA - SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW BRĄZOWYCH


Gdy odświeżyłam kolor swoich włosów, bardzo chciałam by kolor utrzymał się jak najdłużej. Kupiłam więc w Rossmannie produkty do włosów brązowych - szampon i odżywkę.
Oto jak się sprawdziły.

ISANA - SZAMPON DO WŁOSÓW BRĄZOWYCH.

Szampon z karmelem i ekstraktem z orzecha włoskiego jest specjalnie dostosowany do potrzeb włosów brązowych i farbowanych na brązowo. Formuła pielęgnacyjna z witaminą E, pantenolem, filtrem UV i pigmentami koloryzującymi, pozwala włosom lśnić jedwabistym brązem przez długi czas.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, PEG-200, Hydrogenated Glyceryl Palmate, Propylene Glycol, Quaternium-80, Panthenol, Polyquaternium-10, Tocopheryl Acetate, Parfum, Citric Acid, Sodium Formate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Benzophenone-4, PEG-35 Castor Oil, Sodium Hydroxide, Juglans Regia Seed Extract, Lactic Acid, Glucose, Potassium Sorbate, Caramel, Basic Brown 16, Basic Brown 17, Basic Blue 99

Moja opinia:
Szampon o miłym zapachu, barwy ciemno brązowej i rzadkiej konsystencji. Dobrze myje, fajnie się pieni, nie obciąża włosów, pozwala utrzymać kolor włosów na dłużej.


Sam szampon bez odżywki powoduje plątanie się włosów i szorstkość w dotyku. Nie do końca spełnił moje oczekiwania samodzielnie, ale w duecie sprawdzał się fajnie.

Powrócę ale tylko razem z odżywką.

Moja ocena: 4/6

ISANA - ODŻYWKA DO WŁOSÓW BRĄZOWYCH

Odżywka z karmelem i ekstraktem z orzecha włoskiego jest specjalnie dostosowana do pielęgnacji włosów brązowych i farbowanych na brązowo. Formuła pielęgnacyjna z witaminą E, pantenolem, filtrami UV i pigmentami koloryzującymi pozwala włosom lśnić jedwabistym brązem przez długi czas. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosoulfate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Parfum, Propylene Glycol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Quaternium-80, Methylparaben, Benzophenone-4, Propylparaben, Juglans Regia Seed Extract, Lacid Acid, Glucose, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel, Basic Brown 16, Basic Brown 17< Basic Blue 99.


Moja opinia:
Odżywka o gęstości która mi odpowiada, bardzo fajnie się rozprowadza na włosach i dobrze spłukuje. Barwa odżywki jasno brązowa i przyjemny zapach. 


Odżywka sprawiła, że włosy stały się miękkie i miłe w dotyku, fajnie się rozczesywały. Nie obciąża włosów dlatego mogłam myć głowę co dwa dni, a nie codziennie. Kolor utrzymał się dłużej, niż przy używaniu innych produktów, nawet tych przeznaczonych do włosów farbowanych. Jeszcze wrócę do tego produktu. Produkt mało wydajny, szybko się skończył i to chyba jedyna wada.

Moja ocena: 5/6

Znacie te produkty, jak sprawdzają się u Was? Co polecacie do włosów farbowanych, by kolor utrzymał się dłużej?

1 komentarz:

  1. Miałam chęć na wypróbowanie tych odżywek ale u mnie w Rossmannie ostatnio zostały w ekspresowym tempie wykupione :)

    OdpowiedzUsuń