Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 12 października 2014

Projekt Denko - WRZESIEŃ 2014

WRZEŚNIOWE DENKO

Tym razem nie będzie zdjęć całości denka. Z powodów zmiany miejsca zamieszkania stopniowo fotografowałam to co trafiało do kosza. Oto co skończyło mi się we wrześniu.

TWARZ


1. ORIFLAME - ECOLLAGEN - KREM WYPEŁNIAJĄCY ZMARSZCZKI NA DZIEŃ Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI.

Krem o którym już kiedyś Wam pisałam. Seria kosmetyków która bardzo przypadła mi do gustu. Krem przeznaczony do cery mieszanej i przetłuszczającej się. Bardzo fajnie wygładza buzię, sprawia, że jest miła w dotyku, zmniejsza wydzielanie się sebum. Krem bardzo fajnie się wchłania, nie podrażnia moich oczu. Na pewno dobrze działa, może nie usuwa zmarszczek definitywnie, ale płytsze wypełniają się i nie pojawiają się nowe, a to już dużo. Na pewno do niego kiedyś powrócę, teraz zużywam zapasy.

Moja ocena: 5,5/6

2. AVON - ANEW REVERSALIST - NAPRAWCZE SERUM UJĘDRNIAJĄCE DO TWARZY

Ta seria z AVON to moje ostatnie odkrycie. Serum znajduje się w bardzo eleganckim pojemniku z pompką. Ma konsystencję rzadszego kremu, a jedna aplikacja wystarcza na pokrycie twarzy. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia na twarzy jakby woskową powłokę, która sprawia, że staje się ona wyjątkowo gładka. Po nałożeniu na serum kremu to uczucie śliskości znika, ale gładkość nadal pozostaje. Serum bardzo fajnie ujędrnia twarz, nie uczula i nie podrażnia, jest bardzo wydajne i elegancki. gdy tylko będzie w promocyjnej cenie na pewno go zakupię ponownie. Polecam

Moja ocena: 6/6

3. AVON NATURALS - ODŚWIEŻAJĄCO-MATUJĄCY PEELING DO TWARZY DRZEWO HERBACIANE I OGÓREK


Peeling z orzeźwiającą mocą ogórka i nutą drzewa herbacianego. Jego zadaniem jest oczyszczać, orzeźwiać, zwężać pory i powodować zmatowienie skóry. Peeling jest bardzo gęsty, a drobinki peelingujące nie są zbyt ostre więc nie powoduje mocnych podrażnień. Nie zauważyłam po jego zastosowaniu jakiegoś większego zmatowienia cery, za to na pewno była ona gładka i miła w dotyku po jego użyciu. Mi gęstość peelingu bardzo przeszkadzała, nie zrobił on na mnie wielkiego wrażenia i pewnie już do niego nie wrócę, a przynajmniej nie szybko.

Moja ocena: 3,5/6




WŁOSY

ISANA - SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW BRĄZOWYCH


O obu produktach pisałam tutaj>>>. Nie zrobiły wielkiego wrażenia, ale są warte przetestowania na własnej głowie. Ja możliwe, że do nich wrócę jeszcze w przyszłości.


AVON - PLANET SPA - AMAZONIAN TREASURES (AMAZOŃSKIE SKARBY AKAI) - MASKA DO WŁOSÓW ZNISZCZONYCH


To moje ostatnie odkrycie. Maska przeznaczona jest do każdego rodzaju włosów, jednak w szczególności do włosów zniszczonych i przesuszonych. ma działanie odżywcze i nawilżające. Ponieważ akurat zapuszczam włosy i moje końcówki stały się niezbyt atrakcyjne to sięgnęłam po własnie ten produkt. Maska znajduje się w plastikowej tubie o dość sporej pojemności 200ml. Kolor mój ulubiony delikatny fiolet. zapach bardzo przyjemny. Maskę nakładamy na umyte włosy i pozostawiamy na jakiś czas. Potem spłukujemy. Po jej użyciu włosy są bardzo miękkie w dotyku, ale się nie puszą, lśniące i co najważniejsze bardzo dobrze się rozczesują. Przy systematycznym używaniu widzimy efekt zdrowiej wyglądających włosów. Odżywka nie obciąża włosów, więc można ją stosować przy włosach przetłuszczających się. Produkt wydajny. Na pewno do niej powrócę.

Moja ocena: 6/6




CIAŁO



1. GREEN PHARMACY - OLEJEK KĄPIELOWY - GOŹDZIKOWIEC, CYTRYNA

Olejek ten możemy używać jako produktu pod prysznic lub wlać go do wanny. Ma piękny korzenny zapach, dający uczucie relaksu i odpoczynku. Z drugiej strony cytryna dodaje nam sił witalnych. Olejek bardzo fajnie nawilża skórę i chroni ją przed przesuszeniem. Nie musiałam po kąpieli używać żadnych kremów do ciała. Produkt bardzo mi odpowiadał i na pewno do niego powrócę.

Moja ocena: 5,5/6

2. AVON SENSES - PEELING DO CIAŁA - LAGOON

Kolejny produkt z tej serii, który zagościł pod moim prysznicem. Tym razem rozpieszczała mnie mieszanka zapachów owoców cytrusowych i gruszki. Bardzo fajna kompozycja zapachów. Peeling nie jest mocnym zdzierakiem, ale fajnie się sprawdza jako produkt do codziennej pielęgnacji ciała. Pozostawia skórę miękką, miłą w dotyku i delikatnie pachnącą. Nie powoduje przesuszenia skóry. Osobiście będę wracać do tej serii jeszcze pewnie nie raz.

Moja ocena: 5/6

3. AVON NATURALS - ŻEL POD PRYSZNIC BIAŁA LILIA I GARDENIA.

Uwielbiam żele pod prysznic z tej serii. Mają bardzo ładne zapachy, fajnie się pienią i dobrze oczyszczają skórę. Ten zapach jest jednym z moich ulubionych i serdecznie polecam ten produkt.

Moja ocena: 6/6




4. ORIFLAME - SILK BEAUTY - PLASTRY DO DEPILACJI

Plastry do depilacji używam dość regularnie. W jednym z katalogów skusiłam się na plastry z Oriflame. Przeważyła o tym ilość plastrów, bo w jednym pudełku jest ich 16. Co do skuteczności to są dobre, usuwają ok 85% włosków, więc nie jest źle. Niestety mają w sobie jakiś składnik, który bardzo wysusza skórę i mimo tego, że używam zawsze po depilacji odpowiednich kremów, moje nogi bardzo odchorowały ten zabieg. Skóra była przesuszona, czerwona i piekąca. U mnie plastry się nie sprawdziły.

Moja ocena: 2/6

HIGIENA


1. ORIFLAME - OPTIFRESH - ŻEL DO MYCIA ZĘBÓW

Fajna konsystencja, dobry smak, pozostawia przyjemny zapach w buzi. Myje dobrze, żadna rewelacja.

Moja ocena: 4/6

2. COLGATE - MAX WHITE ONE - WYBIELAJĄCA PASTA DO ZĘBÓW

Sama pasta bardzo fajna. Dobrze myje zęby, wydają się nawet bielsze. Fajny zapach, przyjemny smak. Niestety w paście są niebieskie drobinki, które nie zużywają się podczas mycia zębów i potem pojawiają się w umywalce. Jej domycie po każdym użyciu pasty strasznie mnie denerwowało. Dlatego nie wrócę do tej pasty.

Moja ocena: 3,5/6

3. NIVEA - MYDŁO KOKOS I OLEJEK MIGDAŁOWY

Bardzo fajny zapach, świetnie myje i nie wysusza skóry. Będzie do mnie wracać na pewno.

Moja ocena: 5/6

Tak wygląda moje denko. Coś Was zainteresowało? Jakieś produkty znacie, używacie? Jak się sprawdzają u Was?

1 komentarz: