Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 17 marca 2016

beGLOSSY - marzec 2016

ROZKWIT KOBIECOŚCI


Witajcie. Przychodzę dzisiaj do Was z najnowszym beGlossy "Rozkwit Kobiecości". Chciałam przedstawić Wam jego zawartość.

Oto ona:


1. BANDI COSMETICS - KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY HYDRO CARE.


Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej i tłustej. Idealny pod makijaż. Sprawia, że skóra staje się jędrna i gładka, a jej koloryt wyrównany.

Krem już znam z poprzednich edycji boxów.
Otrzymujemy 30ml

2. L`OCCITANE - KREM DO RĄK KWIAT WIŚNI


Krem o lekkiej konsystencji z masłem Shea. Ma działanie nawilżające i piękny zapach
Otrzymujemy 10ml

3. YASUMI - KONJAC SPONGE


Naturalna gąbka do oczyszczania i masażu twarzy oraz ciała. Produkt też już kiedyś był.

4. BINGOSPA - KOLAGEN 100%

Można stosować go pod krem lub maseczki. zregeneruje, poprawi pigmentację i przywróci witalność twarzy. Idealny na blizny. Sprawdzę, choć nie lubię takich produktów.
Otrzymujemy: 10ml

5. ARTEGO - AMPUŁKI ODBUDOWUJĄCE DREAM

Nadaje włosom gładkość i miękkość oraz ułatwi ich rozczesywanie. Odbudowuje włosy.
Otrzymujemy 3x8ml.
Z tego produktu cieszę się najbardziej.

Pudełko takie sobie. Produkty się powtarzają, a to co mnie najbardziej cieszy jest w ilościach znikomych. A jak wam się podoba?

1 komentarz:

  1. strasznie bym chciała taką gąbeczkę. jestem ciekawa czy jest naprawdę pomocna czy może to zwykły bubel

    OdpowiedzUsuń