Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 20 marca 2016

Nowości z AVON

MOJE OSTATNIE ZAKUPY I ZAPOWIEDŹ NOWOŚCI Z AVON


Oto co znalazło się w mojej ostatniej paczce z AVON

PŁYN DO KĄPIELI - FRENCH LILAC


Uwielbiam płyny do kąpieli z AVON, zawsze zachwycają mnie swoim zapachem. Nie mogłam się więc oprzeć zapachowi - Francuski bez. Uwielbiam zapach bzu i płyn całkowicie mi go przypomina, będzie umilał mi czas oczekiwania, na czas gdy ten krzew zakwitnie.

NATURAEFFECTS - PEELING DO TWARZY


Serię Naturaeffects do cery przetłuszczającej wzbogaci teraz peeling do twarzy. Drobinki są bardzo delikatne. Produktu należy używać 2-3 razy w tygodniu. Ma bardzo przyjemny zapach i dobrze zmywa się z twarzy. Nie uczula mnie i nie podrażnia oczu. Dobrze jest wzbogacić pielęgnację o inne produkty z tej serii np. tonik matujący czy kremy z tej samej serii.
Polecam

AVON NATURALS - SERIA JOGURTOWA


Jogurtowy balsam do ciała i żel pod prysznic to kolejna propozycja od firmy AVON, która pojawi się w kolejnym katalogu. Do tego będzie jeszcze peeling do ciała.
Oba kosmetyki miałam okazję już przetestować. Mają konsystencję rzadkiego jogurtu i cudowny zapach. Można w nim wyczuć zapach maliny i słodkiej śmietanki.
Żel bardzo fajnie myje, pozostawiając delikatny zapach na skórze, który można wzmocnić balsamem.
Balsam dobrze nawilża skórę. Polecam, myślę, że warto wypróbować.

AVON NATURALS - WITAMINOWA SERIA GREJPFRUT I MARAKUJA


Witaminowa maska do włosów oraz szampon z odżywką to nowe szampony z serii witaminowej. Fajny zapach marakui i grejpfruta to idealna propozycja na wzmocnienie naszych włosów po zimie.
Oba produkty świetnie się uzupełniają. Polecam

NOWE WODY TOALETOWE


FAR AWAY INFINITY - to nowa propozycja perfum z mojej ulubionej serii. Są to perfumy z serii owocowo-kwiatowej. Nutami głowy są bergamotka i nagietek; nutą serca jaśmin wielkolistny a nutą bazy wanilia. Cudowny zapach długo utrzymuje się na skórze. Polecam

                                                     

BE FUN. Nowa seria wód toaletowych zaczyna się od słowa BE. Dwa pierwsze produkty z tej serii poznamy już w najbliższym katalogu. Bardzo fajnie prezentują się buteleczki, wewnątrz których na rurce z atomizera są literki z nazwą.

 BE FUN to seria kwiatowo-owocowa. Wyczuwamy w niej m.in. gruszkę, frezję, ambrę. Pojemność 50ml, cena promocyjna to 25zł


BE ROMANTIC kwiatowo-owocowa seria w której wyczujemy zapach, róży, czarnej porzeczki i piżma.


Obie wody dość długo utrzymują się na skórze i na prawdę fajnie pachną. Wybierz sama czy chcesz być ROMANTYCZNA czy RADOSNA :)

To najnowsze produkty proponowane przez firmę AVON w najbliższym katalogu. Ja zamówienie będę składać w pierwszy i ostatnim tygodniu trwania katalogu, więc zapraszam do zamawiania. Zawsze dorzucam jakieś gratisy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz