Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 30 września 2016

Moje zakupy w Rossmannie

Rosmmann -49% na pomadki i lakiery

Nowa wysprzedaż w sklepach Rossmann rozpoczęta. Przez najbliższy tydzień można kupić w tej sieci pomadki, błyszczyki, lakiery do paznokci i produkty do ich pielęgnacji z dużą zniżką. Staram się zawsze korzystać z takich ofert, by poznać produkty, których w cenach regularnych bym pewnie nie kupiła. Wcześniej się do niej przygotowywałam robiąc sobie listę zakupów, jednak gdy trafiłam do sklepu kupiła całkiem coś innego.

Oto co trafiło do mojego koszyka:





Astor Perfect Stay Fabulous - trwała szminka o działaniu nawilżającym.
Nr 602 Fashion Chic 


Fajny rudawy kolor, który dzisiaj zagościł na moich ustach. Jak na razie jestem z niej zadowolona.

Revlon ColorBurst Lip Butter masełko do ust nr 096 Macaroon

Max Factor, Colour Elixir Lipstick, pomadka 36 Pearl Maron

Postawiłam na nawilżanie, bo ostatnio mam problem z przesuszeniem ust. Zobaczymy jak się sprawdzą.

Lakiery też chciałam inne, niestety w tym sklepie w którym byłam, nie były one dostępne. Kupiłam sobie za to lakiery z firmy WIBO z serii WOW Granit Sand. Są to nr 3 i 5


Znacie te produkty? Co o nich myślicie? Pochwalcie się co same kupiłyście.

4 komentarze: