Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 19 marca 2011

Podaj dalej

Od jakiegoś czasu na różnych blogach pojawia się zabawa "Podaj dalej". Zawsze chciałam się do niej zapisać, ale nie miałam szczęścia. Wreszcie udało mi się !!!. Zapisałam się u MAGI.A
Zasady:
1 - Musisz posiadać własnego bloga

2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni

3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.

4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

Zapraszam !!!

PS. Osoby, które zapiszą się do "Podaj dalej" proszę o adres na e-mail: madzia28op@interia.pl.



No to zabieram się do roboty, idę przygotować jakąś fajną niespodziankę dla uczestniczek zabawy.
 

3 komentarze:

  1. to znowu jestem pierwsza :D Szczęśliwy dla mnie jest ten Twój blog Mad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co Madzik? Skoro w tej zabawie można wziąźć udział trzy razy, to ja się zapisuję teraz u Ciebie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń