Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 24 marca 2011

Wymiana u Arteemid - wyniki

Dzisiaj dostałam przesyłkę z wymianki u Arteemid "Ogród i jego tajemnice". Niespodziankę dla mnie przygotowała Jawora. Oto co otrzymałam:

Dziękuję bardzo. Książka akurat pasuje do francuskiego wyzwania w którym biorę udział, broszka idealnie dopasowała się do żakietu a brelok zaraz zastąpił mojego wysłużonego lwa. Serduszko posłuży do wbijania igieł i szpilek a przydasie na pewno wykorzystam. Pozdrawiam serdecznie.

P.S. Dostałam dzisiaj też śliczne kolczyki od Dysiaka, jutro zrobię foto, bo siadły bateryjki. Dzięki.

1 komentarz: