Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 26 marca 2014

FACE&LOOK BOX - GREEN PHARMACY

FACE&LOOK BOX - GREEN PHARMACY

 Skusiłam się na kolejny FACE&LOOK BOX. Polowałam na wcześniejszą edycję z kosmetykami Green Pharmacy, ale już się nie załapałam. Szybko był wysprzedany. Tym razem mi się udało.

Oto zawartość boxa





Bardzo lubię kosmetyki tej firmy



W Face&Look Boxie GREEN PHARMACY znajdziecie:
scrub solny, rumianek i imbir, 300 ml
Herbal Cosmetics Hair Care - szampon do włosów suchych, olej arganowy, 350 ml
Herbal Cosmetics Hair Care - balsam do włosów suchych i zniszczonych, olej arganowy i
  granat, 300 ml
delikatny żel do mycia twarzy dla skóry ze skłonnością do podrażnień, szałwia, 270 ml
olejek kąpielowy - przywraca siły witalne, goździkowiec i cytryna
masło do ciała, miód i rooibos, 150 ml  
odświeżający krem nawilżający dla cery suchej i odwodnionej, nagietek, 150 ml
Herbal Cosmetics, krem do rąk i paznokci, rumianek, 100 ml
Herbal Cosmetics Hair Care, odbudowujący olejek łopianowy z olejem arganowym, 100 ml
najnowszy numer magazynu Face&Look



Zapłaciłam za boxa 39,99zł a wartość kosmetyków jest dwukrotnie większa. Wkrótce postaram się wrzucić pierwsze recenzje.

A jak Wam podoba się zawartość tego boxa?

2 komentarze:

  1. Też mam ten box :) Kosmetyki są świetne. Zwłaszcza masło do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakiś czas temu zakupiłam box z kosmetykami Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń