Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 3 marca 2014

ORIFLAME - NOWOŚCI KATALOGU NR 3 cd.

CO TRAFIŁO DO MNIE Z KATALOGU NR 3 ORIFLAME

KATALOG TEN OBOWIĄZUJE JESZCZE DO PONIEDZIAŁKU DO GODZ. 23

Oto co z tego Katalogu trafiło do mnie:

SERIA KOSMETYKÓW YOU DAZZLE

1. KREM POD PRYSZNIC YOU DAZZLE cena: 16,90zł/200ml    tutaj>>>
2. KREM DO RĄK YOU DAZZLE  cena: 11,90zł/75ml    tutaj>>>
3. MYDEŁKO YOU DAZZLE  cena: 9,90/100g   tutaj>>>

KUPUJĄC CAŁY ZESTAW OSZCZĘDZASZ. Wystarczy wydać na zakupy w katalogu 69,00zł i wtedy ten zestaw jest za 15,90zł

Wszystkie produkty o cudownym zapachu frezji. Moich ulubionych kwiatów.

EDYCJA LIMITOWANA ESSENTIALS Z KOMPLEKSEM MULTIWITAMINOWYM I EKSTRAKTEM Z MORELI.

1. SCRUB MYJĄCY DO TWARZY cena: 7,90zł/ 100ml    tutaj>>>
2. NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ  cena: 7,90zł/75ml    tutaj>>>

Bardzo ładny zapach, delikatny i nie podrażniający. Zobaczymy jak się sprawdzą te produkty.

KREDKA DO UST POWER SHINE

 Tym razem Nowość - pomadka Power Shine w postaci kredki. Mam już bardzo pozytywne doświadczenie z kredkami do ust tej firmy. Są trwałe i ładnie się prezentują. Tym razem pomadka błyszcząca. W następnym katalogu nadal mają promocyjną cenę, więc może warto się skusić.
Na zdjęciu kolor Pink Delight.

Cena: 15,90zł  tutaj>>>

POMADKA PURE COLOUR YOU DAZZLE

 Jedwabista, kremowa pomadka w 5 kolorach.
 Cena: 7,90/4g   tutaj>>>
Kolor delikatny, pomadka dobrze się nakłada, ale nie jest intensywna jak zapewnia producent.

 Kolor na zdjęciu to Pink Petal

OZDOBY DO PAZNOKCI PURPLE FLOWER

39 naklejek z motywem kwiatowym w odcieniach fioletu i różu. Mam nadzieje z ich udziałem stworzyć fajne zdobienia na moich paznokciach.
cena: 6,90zł tutaj>>>

WODA TOALETOWA LADY AVEBURY
 
Ta ultrakobieca kompozycja została stworzona, by podkreślić Twój naturalny wdzięk. Nuty kwiatowe przeplatane szyprowymi stanowią najbardziej dystyngowaną mieszankę spośród wszystkich typów zapachów.
Zapach przyjemny, nie jest za słodki.

Butelka ma bardzo ciekawy koreczek.
Buteleczka też fajna. Może to być ciekawa propozycja na prezent.

Cena: 79,90zł/50ml    tutaj>>>

Serum przeciwzmarszczkowo-liftingujące Ecollagen Wrinkle Correcting and Lifting


Mój HIT !!!
Dzięki podwójnie skoncentrowanej dawce ekstraktu z roślinnych komórek macierzystych i zastosowaniu technologii Powerlift, to silnie działające serum wyróżnia wyjątkowa skuteczność przeciwzmarszczkowa i liftingująca. Stosuj dwa razy dziennie, pod krem na dzień i na noc.

Bardzo elegancki produkt, serdecznie polecam, bo jest świetny !!!

Cena: 69zł/30ml  tutaj>>>

Coś Was zaciekawiło?

2 komentarze: