Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 26 marca 2014

SHINYBOX - Marzec 2014

THE STYLE EXPERIENCE
SHINYBOX
MARZEC 2014

Pewnie dla wielu Was zawartość tego boxa  nie jest już tajemnicą, jednak z braku czasu w ostatnich dniach, ja chwalę się swoim Shinyboxem dopiero teraz.

 Tak prezentuje się zawartość


DELLAWELL - ZMYSŁOWY SCRUB SOLNY


Zmysłowy scrub solny do dłoni, stóp i ciała zawierający drobne kryształki soli, które złuszczają naskórek, wygładzają skórę i przygotowują ją do wchłonięcia pozostałych, odżywczych składników preparatu m.in masła shea, olejów jojoba i makadamia.

Zapach cudowny. 

Cena: 39zł/260ml   otrzymujemy 100ml

BIODERMA - SEBIUM PORE REFINER KREM


Korygujący krem poprawia wygląd skóry, dzięki czemu jej powierzchnia staje się delikatna, bardziej regularna i czystsza, a pory zwężone i mniej widoczne. Lekka formuła sprawia, że preparat natychmiast się wchłania, pozostawiając przyjemne, aksamitne uczucie.

Faktycznie cera jest idealnie gładka, miła w dotyku i widocznie zmniejsza się ilość wydalanego sebum. Nie uczula i nie podrażnia mnie.

Cena: 60zł/30ml  otrzymujemy 15ml

ORGANIQUE - BIAŁA GLINKA


Bardzo delikatna, w 100% naturalna glinka kaolinowa. Cechuje ją lekka i jedwabista konsystencja. Jest łagodna dla skóry, usuwa zanieczyszczenia, remineralizuje, wygładza i uelastycznia, delikatnie rozjaśnia.

Cena: 30zł/200ml   otrzymujemy

BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ - ŻEL DO TWARZY


Biosiarczkowy, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy 2w1. Specjalnie opracowana formuła żelu, bogata jest w wodę siarczkową, borowinę i ekstrakt z kory wierzby. Żel oczyszczający do twarzy polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami/

Cena: 28zł/200ml   PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

ORIGINAL SOURCE - ŻEL POD PRYSZNIC


Kosmetyki Original Source prowadzą krucjatę przeciwko temu, co jednostajne, szare i zwyczajne. Z owocowymi żelami tej marki nierutynowe doznania pod prysznicem są gwarantowane.

Cena: 9zł/250ml    PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

DLA SUBSKRYBENTÓW

SYIS - KREM BB


I jeszcze jedna próbka
CLOCHEE - LEKKI BALSAM DO CIAŁA NAWILŻAJĄCY

Jak Wam się podoba marcowy Shinybox? Mi bardzo, produkty trafione do moich potrzeb i cery. Nawet żelu pod prysznic tej firmy jeszcze nie używałam, choć byłam bliska ich zakupieniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz