Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 13 kwietnia 2014

ORIFLAME - SERIA ESSENTIALS Z MORELĄ


ORIFLAME - SERIA ESSENTIALS Z EKSTRAKTEM Z MORELI


Nawilżający krem na dzień z kompleksem multiwitaminowym i ekstraktem z moreli Essentials


Opis produktu: By Twoja cera była pełna energii, podaruj zastrzyk witamin, nawilżenie i blask z nową lekką formułą kremu Essentials.

Składniki:
AQUA, ETHYLHEXYL STEARATE, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, STEARYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DIMETHICONE, CAPRYLYL GLYCOL, STEARIC ACID, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, CARBOMER, CETEARETH-20, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, PROPYLENE GLYCOL, ISOPROPYL MYRISTATE, NIACINAMIDE, SODIUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, CALCIUM PANTOTHENATE, MALTODEXTRIN, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, PRUNUS ARMENIACA FRUIT EXTRACT, PYRIDOXINE HCL, TOCOPHERYL ACETATE, SILICA, CI 47005, CI 15510

Cena: 16,90zł/75ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Krem o bardzo fajnej, dość gęstej konsystencji, barwy morelowej. Bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy i szybko wchłania. Pachnie bardzo przyjemnie.


Pozostawia skórę gładką, nawilżoną i miłą w dotyku. Krem bardzo fajnie się sprawdza w codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Mnie jakiś składnik zapachowy delikatnie uczula - tzn wpływa na moje wrażliwe oczy powodując delikatne pieczenie. Stosuję go dlatego po powrocie do domu, kiedy zmywam makijaż i wracam do domowych ciuchów. Widzę, że korzystnie wpływa na moją cerę - wygląda promiennie i ładnie. Powróciła już do normalności po zimie.

Moja opinia: 4/6

Scrub myjący z kompleksem multiwitaminowym i ekstraktem z moreli Essentials

Opis produktu: Odkryj piękno odświeżonej i zrewitalizowanej cery! Stosuj żel do mycia twarzy wzbogacony złuszczającymi drobinkami jako pierwszy krok Twojej wiosennej rytyny pielęgnacyjnej i ciesz się doskonale oczyszczoną, promienną cerą.

Skład: 

Cena: 14,90zł/100ml  tutaj>>>

Moja opinia:
Scrub o barwie delikatnie morelowej z białymi drobinkami wewnątrz. Bardzo przyjemny zapach chodź do moreli to trochę mu brakuje.



Drobinki peelingujące bardzo delikatne. Nie jest to mocny zdzierak dlatego idealnie nadaje się do pielęgnacji codziennej twarzy nawet dla osób o wrażliwej cerze. Nie podrażnia, nie uczula, nie powoduje wzrostu wydzielania się sebum. Mimo swojej delikatności pozostawia cerę gładką i nie wysusza jej. Peeling jest fajnym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji do kremu z tej samem serii.
Osobiście bardzo go polubiłam i na pewno będę do niego wracać.

Moja ocena: 5/6

Mi osobiście bardzo seria się podoba i serdecznie ją polecam. Znacie te produkty? Jak się sprawdza u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz