Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 23 kwietnia 2014

SHINYBOX - kwiecień 2014

SHINYBOX
KWIECIEŃ 2014
FIT&SHAPE

 Zawartość chyba nie była dla mnie zaskoczeniem. Znając wcześniej tytuł tego pudełka, spodziewałam się produktów do pielęgnacji ciała i jego wyszczuplenia. Zaskoczyła mnie kolorówka w tym pudełku i ilość produktów.


Całość dość ciekawa, ale zachwytu nie wzbudziła.


Oto szczegóły pudełeczka:

1. CLARENA - DIAMENTOWY KREM LIFTINGUJĄCY DO TWARZY NA DZIEŃ


Luksusowy krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery. Zawarty w nim pył diamentowy zmiękcza, nawilża, poprawia koloryt i przywraca blask zmęczonej cerze.

Cena: 99,99zł/50ml    otrzymujemy 30ml

Lubię testować nowe kremy, choć od pewnego czasu wierna jestem jednemu. Zapowiada się fajnie. Właśnie używam peelingu z tej firmy i jestem zadowolona. Zobaczymy czy krem wart jest swojej ceny.

2. MYTHOS & FLAX - ŻEL POD PRYSZNIC & GĄBKA ANTYCELLULITOWA Z LUFFY


Oliwkowy żel pod prysznic zapewnia uczucie miękkiej i gładkiej skóry. Naturalnie nawadnia i intensywnie pielęgnuje. Naturalna gąbka roślinna 100% luffy wspomaga walkę z cellulitem, uelastycznia i ujędrnia skórę.

Cena: 66zł/zestaw  otrzymujemy miniaturkę żelu

Żel trafił do wyjazdowej kosmetyczki, jak znalazł do wypróbowania na majowym weekendzie. Gąbka poczeka na swoją kolej, akurat dostałam podobny produkt.

3. DONEGAL - LAKIER DO PAZNOKCI & NAKLEJKI


Szybkoschnący lakier do paznokci, nie pozostawia smug i daje efekt olśniewającego połysku. Do tego trwałe samoprzylepne naklejki na paznokcie w modnych kolorach i wzorach.

Cena: 12zł/zestaw PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

Otrzymany kolor lakieru 7178 to soczysta dość jasna czerwień. Kolor który dość rzadko bywa na moich paznokciach, ale wypróbuję. Naklejki fajne - idealnie będą pasowały na ten soczysty kolor. Muszę zrobić ich fotkę, bo gdzieś mi umknęło przy robieniu zdjęć tego boxa.

4. SYIS - AMPUŁKA ANTYCELLULITOWA


Zawarta w kosmetyku kofeina i teofilina przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, a kwas białkowy optymalnie nawilża skórę zapobiegając jej szorstkości.

edycja limitowana specjalnie dla Shinybox

Cena: 50zł/30ml  otrzymujemy 15ml

Jakoś firma SYIS nie zawładnęła moim sercem. Może ten produkt odmieni moje zdanie na temat ich produktów.

5. REXONA - ANTYPERSPIRANT ALEO VERA


Przyjemny zapach ogórka, arbuza i listków fiołka zapewnia długotrwałą porcję świeżości za każdym razem, gdy zwiększa się nasza aktywność. Antyperspirant redukuje pocenie i hamuje rozwój bakterii.

Cena: 12zł/szt PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

Bardzo lubię dezodoranty tej firmy. Zawsze się u mnie dobrze sprawdzają. produkt trafiony, bo akurat miałam sobie kupić jakiś deo. Jest skuteczny, ładnie pachnie i zostawia białych śladów.

6. SYNCHROLINE - ZESTAW KREMÓW DO TWARZY I CIAŁA (dla subskrybentek)


Dermokosmetyki Synchroline to produkty tworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych.

Cena: od 51zł/szt

zestaw zawiera 4 różne kremy - przetestujemy. Gdzieś już kiedyś taki zestaw był, coś mi się przypomina.

7. MAKE UP STORE - KOSMETYK DO MAKIJAŻU - POMADKA (dla subskrybentek)



Kolor totalnie inny niż na fotce. Coś między różem a fioletem. Moje kolorki.

Cena: od 49zł/szt

8. PACHNĄCA WANNA - KREMOWA BABECZKA DO KĄPIELI


Ręcznie robiona, wypełniona kremowym masłem shea oraz kakaowym, głęboko nawilża oraz odżywia skórę.

Cena: 12zł/szt

Tak wygląda kwietniowy Shinybox. Jak się Wam podoba? Mi tak sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz