Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 25 maja 2014

AVON - Zakupy z katalogu nr 7 oraz zapowiedzi katalog 8

CO ZAINTERESOWAŁO NAS W KATALOGU NR 7 oraz zapowiedzi z katalogu nr 8


SOLUTIONS - NAWILŻAJĄCO-MATUJĄCY KREM DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ NA DZIEŃ I NAWILŻAJĄCY ŻEL-KREM NA NOC

 Kremy przeznaczone do cery tłustej i mieszanej w wersji na dzień i na noc, to zapowiedź z następnego katalogu.

Lekka, nietłusta formuła kremu z kompleksem komórek macierzystych winogron oraz składników matujących niweluje świecenie się cery, jednocześnie zapewnia jej odpowiednie nawilżenie. Skóra pozostaje matowa i świeża nawet przez 12 godzin.



Ładne opakowanie produktu na pewno będzie ozdobą łazienkowej półki. Miałam okazję przetestować już ten produkt przez parę dni. Fajna konsystencja kremu, dobrze się nakłada i dość szybko wchłania. Niestety czas zmatowienia cery w przypadku kremu na noc nie jest tak długi. Mój nos zaczyna się świecić po ok 3 godzinach.

W serii znajdziecie też Oczyszczający tonik do cery tłustej i mieszanej (12,99zł); Głęboko oczyszczającą maseczkę (12,99zł) oraz Oczyszczającą piankę myjącą (w cenie 7,99zł przy zakupie dowolnego produktu ze stron 14-15; 74-109; 158)
Cena kremów to 14,99zł

ANEW REVERSALIST - KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA NAPRAWCZA - SERUM UJĘDRNIAJĄCE


To kolejna NOWOŚĆ w katalogu nr 8
Kompleksowa pielęgnacja naprawcza to skoncentrowana kuracja stworzona by pobudzić produkcję elastyny i regenerować skórę warstwa po warstwie. Intensyfikuje działanie kremu z tej samej serii, by jeszcze szybciej osiągnąć zauważalne rezultaty; młodzieńczy wygląd i jędrność skóry.
Formuła Tri-elastinex wspomaga naturalną zdolność komórek naskórka do regeneracji i samoodbudowy. Serum sprawia, że skóra wygląda na odnowioną.
Serum można stosować samodzielnie lub pod krem.

Zaczęłam stosować ten produkt i jestem z niego jak na razie bardzo zadowolona. Nie podrażnia moich oczu, nie uczula i pozostawia niezwykle gładką i miłą w dotyku twarz. Do tego super eleganckie opakowanie z chowającym się dozownikiem, taki mały bajer a cieszy.

Katalogowa cena serum to 59,00

ANEW CLINICAL - PODWÓJNY PROGRAM LIFTINGUJĄCY OKOLICE OCZU


W jednym opakowaniu znajdziemy dwa produkty do kompleksowej pielęgnacji okolic oczu. Żel na górną powiekę i okolice łuków brwiowych - wspomaga produkcję elastyny, poprawia napięcie skóry i unosi opadające powieki.
Krem na dolną powiekę - dzięki technologii Derma-Refine redukuje zmarszczki i poprawia wygląd skóry pod oczami.

Już na początku użytkowania zauważyłam, że jest to produkt bardzo wydajny, żel fajnie nawilża górną powiekę i zauważalny jest efekt jej delikatnego napięcia. Często w pielęgnacji okolic oka zapominamy o pielęgnacji górnej powieki dlatego warto sięgnąć po ten produkt.


W katalogu nr 8 znajdziecie produkt w korzystnej cenie 35,00zł

ROZŚWIETLAJĄCO - ANTYSTRESOWY PODKŁAD W PUDRZE


To NOWOŚĆ katalogu nr 7 tym razem odcień NUDE. Pokazywałam Wam ten produkt już we wcześniejszym poście, ale w drugim dostępnym odcieniu Medium Beige. Ten bardziej odpowiada kolorystycznie mojej cerze. Fajnie się nakłada, nie tworzy efektu maski. Mógłby trochę lepiej matować.

Cena w następnym katalogu to 26,99zł

MAGIX BAZA POD MAKIJAŻ SPF 20


To kolejna NOWOŚĆ następnego katalogu. Magiczna baza pod makijaż błyskawicznie ukrywa niedoskonałości oraz wygładza i matuje skórę. Posiada lekką beztłuszczową formułę, która ma zapewnić efekt zmatowienia skóry przez cały dzień. Baza maskuje zmarszczki i pory. Może być stosowana sama lub pod podkład. Zawiera kompleks HD który rozprasza światło redukując widoczność niedoskonałości, nadając cerze idealny wygląd.

Cena katalogowa tego produktu to 24,99zł/30ml

KONTURÓWKA DO OCZU I DIAMENTOWA KONTURÓWKA DO OCZU


Zestaw kredek w odcieniach czerni. Dwie są matowe: Blackest Black, Saturn Grey oraz z diamentowym lśnieniem: Black Ice; Smokey Diamond.

Cena za sztukę 10,50

AVON NATURALS - SZAMPON WZMACNIAJĄCY CZARNA RZEPA I CEDR


To kolejna NOWOŚĆ w katalogu 8.
Szampon odpowiedni do codziennego użytku, znakomicie oczyszcza, odświeża i rewitalizuje włosy. Sprawia, że wyglądają na mocniejsze i zdrowe, odżywia je od cebulek aż po same końce.
Czarna rzepa zawiera witaminy C i A oraz witaminy z grupy B, wzmacnia włosy i nadaje im blask, oczyszcza skórę i poprawia jej ukrwienie.
Cedr znany jest ze swych właściwości oczyszczających, łagodzi stany zapalne i przeciwdziała wypadaniu włosów.

Cena szamponu to 5,99zł. Można go kupić również z Wzmacniającą maską do włosów (cena 7,99zł)

 BALSAM Z BETA KAROTENEM PRZYSPIESZAJĄCY I WZMACNIAJĄCY OPALENIZNĘ SUN + MAXI TAN


Balsam naturalnie wzmacnia opaleniznę i jednocześnie nawilża skórę.
W katalogu nr 8 balsam kupicie w cenie 9,99zł przy zakupie dowolnego produktu z katalogu.

ŻELOWY LAKIER DO PAZNOKCI 


Efekt żelowego manikiuru 3w1 (baza, kolor, utwardzacz) Ja skusiłam się na dwa kolory MARINE BLUE - kolor intensywnie niebieski prawie granatowy. Fajnie komponuje się z ubraniami w marynarskim stylu. Drugi kolor jest idealny na lato - LIMONCELLO z małymi błyszczącymi drobinkami. Urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Lakiery mają intensywne barwy, kolor uzyskujemy już po położeniu jednej warstwy. Są trwałe, u mnie trzymały się przez 6 dni bez żadnych odprysków. Wzmacniają również płytkę paznokcia, wydaje się on twardszy. Bałam się, że mocno niebieski kolor lakieru zabarwi płytkę paznokcia i trudno będzie go zmyć, ale nic z tego, świetnie się zmywają i nie pozostaje po nich ślad.
Warto po nie sięgnąć zwłaszcza, że w katalogu nr 8 nadal mamy promocję 2 w cenie 19,98

ZMYWACZ DO PAZNOKCI W PISAKU


Pozostając w tematyce paznokciowej chciałam pokazać Wam inny produkt który był nowością bieżącego katalogu. Zmywacz do paznokci w pisaku zakupiłam w celu robienia szybkiej korekty pomalowanych skórek wokół płytki paznokcia. Zaraz po otwarciu sprawdzał się dobrze, ale po trzecim użyciu już nie zmywa tak dokładnie jak na początku, a pomalowana akurat ciemnym kolorem końcówka zostawiła smugi na palcach. Chyba wrócę do tradycyjnej metody zmywacza i płatków kosmetycznych :)

Cena: 19,99zł

WODA PERFUMOWANA AVON INSTINCT DLA NIEJ


Uwolnij swój instynkt - uwodzicielski zapach dla kobiet firmowany przez aktorkę Megan Fox. 
Uwolnij swoje najskrytsze pragnienia intensywną mieszanką musujących nut owocu karamboli , egzotycznej kamelii i zmysłowych akordów drzewa sandałowego. 
Woda perfumowana Avon `Instinct dla Nie`j przeznaczona jest dla kobiety seksownej, uwodzicielskiej, śmiałej - a która z nas nie pragnie czasami tak się czuć? 

Kategoria: kwiatowo - owocowo - drzewna 

Nuty zapachowe: karambola, kamelia, drzewo sandałowe


Mi osobiście zapach się podoba, lekko słodkawy, ale nie za ciężki. Na chłodniejsze dni lata jak znalazł.
Udało mi się go kupić za 30zł

WODA PERFUMOWANA TTA TOGETHER


Edycja limitowana. Woda sygnowana przez Olivię Wilde. 
Ten zapach to kwintesencja związku pełnego harmonii, wzajemnego zaufania i oddania.
Jednocześnie przywodzi on na myśl permanentny stan zakochania, który uderza do głowy i zalewa falą nieodpartego szczęścia.

Kategoria: kwiatowo - piżmowa


Nuta zapachowa: brzoskwinia, kwiat imbirowy, złocisty bursztyn

Fajny letni zapach, taki jak lubię lekko słodkawy, ale nie mdły.

Cena: 55zł/30ml

Czy coś Was zainteresowało? Znacie jakieś opisane wyżej produkty? Możecie podzielić się swoimi opiniami na ich temat?

4 komentarze:

  1. Lubię kredki do oczu z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo - widzę moje ulubione kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad szamponem Avon Naturals Czarna Rzepa i Cedr, czy jest wart zakupu? Jaki szampon z tej serii najbardziej polecacie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon z czarną rzepą i cedrem jest wart uwagi, nie obciąża włosów, ale lekko je przesusza, więc przy włosach suchych może robić sianko. Jeszcze nie wszystkie miałam szampony. Aktualnie używam z tej serii szampon z żółtkiem jajka, ale przy tłustych włosach się nie sprawdza. Pozdrawiam

      Usuń