Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 12 maja 2014

SYOSS - SZAMPON DO WŁOSÓW

SYOSS - SZAMPON DO WŁOSÓW Z KERATYNĄ

Osobiście bardzo lubię szampony z SYOSS. Często po nie sięgam, gdyż za niezbyt wygórowaną sumę, mam szampon, który polubiły moje włosy. Gdy tylko coś z nowości odpowiada mojemu rodzajowi włosów, albo aktualnym potrzebą, wypróbowuję produkty tej firmy.
Tym razem sięgnęłam po szampon z keratyną.

Opis produktu:
Produkty z linii SYOSS Keratin Hair Perfection przeznaczone są dla włosów suchych i bez energii. Keratyna jest bardzo ważna dla włosów, gdyż stanowi ich główny budulec. Nowa formuła SYOSS Keratin zawiera 80% więcej keratyny, aby zapewnić odbudowę struktury, miękkość i połysk oraz perfekcyjne uzupełnienie mikro ubytków na wszystkich poziomach włókien włosa.

Skład:

Cena: 9,99zł/500ml   aktualnie w promocji na Rossnet

Moja opinia:
Szampon zamknięty w charakterystycznej dla wszystkich produktów butelce plastikowej. Kolor złoty, nieprzeźroczysta. Sam szampon o perłowo-złotym kolorze, dość gęsty i ładnie pachnący.


Bardzo dobrze się pieni po nałożeniu na włosy i świetnie myje. Czasami wystarczyło jednokrotne umycie włosów, a już wyglądały dobrze. Po umyciu włosy bardzo dobrze się rozczesywały, nie musiałam nakładać na nie odżywki, nie kołtuniły się. Po wysuszeniu błyszczały się i ładnie poddawały wszelkim zabiegom układania fryzury. Nie były zbyt napuszone, ani przeciążone, co powodowało, że nie przetłuszczały się zbyt szybko. Produkt bardzo wydajny.
Nie stosowałam szamponu łącznie z innymi produktami z tej linii. Pewnie w przyszłości wypróbuję całą serię razem.
Osobiście szampon mi odpowiada i spełnia moje oczekiwania. Włosy na pewno stały się mocniejsze i nie wypadają. Ładnie się prezentują i długo wyglądają, jak świeżo umyte.

Moja ocena: 5,5/6

Znacie produkty z tej linii? Coś stosowaliście? Jak się sprawdził u Was ten szampon?

1 komentarz:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z SYOSS ale zapewne kiedyś się skuszę na co nieco :)

    OdpowiedzUsuń