Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 9 maja 2014

ZAKUPY Z KATALOGU NR 6 ORIFLAME

Co nas zainteresowało w katalogu nr 6 z Oriflame


Wiem, że oferta katalogu już się skończyła, ale nawał pracy sprawia, że rzadko ostatnio bywam na blogu i mam małe opóźnienia w pisaniu postów. Przedstawię Wam co mnie i moje koleżanki zainteresowało w ubiegłym katalogu.
Tym razem dość spore zakupy w celu uzupełnienia zapasów i poznania nowych produktów z katalogu.

Na początek nowe zapachy z serii DISCOVER

SCRUB DO CIAŁA - DISCOVER - PARYŻ

 Delikatny fioletowy kolor bardzo przyjemy słodkawy zapach, nie za mocny zdzierak. jak tylko wykończę ten który teraz używam trafi pod prysznic.

ŻEL POD PRYSZNIC - DISCOVER - BALI
 Błękitny żel pod prysznic, do tej pory kojarzył mi się tylko z kosmetykami dla mężczyzn. Zapach bardzo odświeżający. Fajnie sprawdzi się w ciepłe dni.

ŻEL POD PRYSZNIC - DISCOVER - BRAZYLIA

 Żel barwy zielonej o słodkawym zapachu. Podoba mi się chyba z tych żeli najbardziej.

ULUBIONY SCRUB MOJEJ PRZYJACIÓŁKI SERIA MILK&HONEY GOLD


Słodki zapach, duże drobinki peelingujące, świetna wartość odżywcza dla skóry.

NOWE PRODUKTY DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW Z SERII HAIRX

WZMACNIAJĄCY SZAMPON I TONIK DO WŁOSÓW


 Jestem bardzo ciekawa tych produktów, zwłaszcza toniku, bo takiego produktu z Oriflame jeszcze nie używałam.

 SZAMPON DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ


Bardzo fajnie sprawdza się na moich włosach. Zaraz jak tylko go dostałam, to go wypróbowałam i muszę przyznać, że włosy faktycznie mniej się przetłuszczają. Po dłuższym stosowaniu mogę napisać coś więcej.

TO PRODUKTY DLA NASZYCH MAM KREM POD OCZY TIME REVERSING


Mama używa kremu do twarzy z tej serii i bardzo go lubi. Mimo wrażliwych oczy, nie powoduje on ich podrażnienia.

CZAS NA GŁADKIE NOGI

Z serii SILK BEAUTY zakupiłam sobie plastry do depilacji i krem zapobiegający wrastaniu włosków.


Wcześniej nie stosowałam tych produktów, zobaczymy czy są skuteczne.

WODA TOALETOWA VERY ME SPRING TENDERNESS  seria limitowana


"Urocze poziomki w towarzystwie egzotycznego liczi i delikatnych konwalii poprowadzą Cię ścieżką prosto do krainy szczęścia." - tak zapewniają w katalogu, jednak osobiście spodziewałam się bardziej poziomkowo - konwaliowego zapachu. Fajny zapach na wiosnę i lato, ale hitem dla mnie nie będzie.

 KOLORÓWKA TYM RAZEM TROCHĘ BOGATSZA

GIORDANI GOLD - PUDER PYŁKOWY - NOWOŚĆ

 Kolor Natural

Ładne opakowanie, zobaczymy jak się będzie sprawdzał.

NOWY KREMOWY CIEŃ DO POWIEK Z SERII THE ONE COLOUR IMPACT


Cień w szklanym pojemniczku, dość twardy. Przyznam, że spodziewałam się czegoś bardziej kremowego. Fajnie się nakłada go palcem, długo utrzymuje się na powiece i nie wałkuje się.

Kolor który do mnie trafił to Rose Gold.



LAKIERY DO PAZNOKCI VERY ME SPRING TENDERNESS

Bajecznie lśniące, opalizujące najmodniejszymi odcieniami sezonu. Delikatne kolory, nie rzucające się w oczy, nie przykuwające uwagi do naszych paznokci.

Posiadam wszystkie trzy kolory z tej kolekcji. Trochę trudno było mi uchwycić ich autentyczny kolor. Zdjęcia które dodałam chyba są najbardziej bliskie oryginałowi.


Tender Green


Eternal Pink

Optimistic Orange

Powiększyła się też kolekcja moich lakierów z serii Pure Colour

Pastel Pink

Nude Pink

Tak wyglądały ostatnie zakupy w Oriflame. Ciekawe czy coś Was zainteresowało z tych produktów. Może coś znacie, stosujecie i podzielicie się opinią na temat tych produktów.

Teraz czas na kolejny katalog. Nowości z katalogu nr 7 możecie obejrzeć na filmiku pod tym linkiem >>>

Zapraszam do wspólnych zakupów z nowego katalogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz