Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 22 czerwca 2014

byGlossy - czerwiec 2014

CZERWCOWE PUDEŁKO - BYGLOSSY


Kolejny miesiąc minął mi nie wiem kiedy, wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Czekając na czerwcowe pudełko miałam nadzieję zobaczyć w nim jakieś niezbędniki wakacyjne. Oto zawartość:


 I po wyciągnięciu z pudełeczka tak się prezentuje:

 A teraz szczegóły:

1. OLAY - TOTAL EFFECTS KREM CC


Zawiera upiększające pigmenty dla ukrycia niedoskonałości cery, a także pomaga zapobiegać i zwalczać 7 oznak starzenia się skóry.
 Miałam kiedyś produkt z tej firmy serum i krem w jednym i bardzo go lubiłam, mam nadzieję, że na tym produkcie się nie zawiodę.

Cena: 44,99zł/50ml  otrzymujemy pełny produkt

2. PIERRE RENE - BŁYSZCZYK CHIC GLOSS


Innowacyjny błyszczyk do ust z luksusową żelową formułą gwarantującą efekt powiększonych ust! Idealnie nawilża delikatną skórę ust, nadaje subtelny kolor i blask.
Bardzo fajny produkt o delikatnym kolorze 02 WILD ROSE

Cena: 11,99zł/7ml   otrzymujemy pełny produkt

3. BENEFIT COSMETICS - THEY`RE REAL MASCARA

 Ultra czarna maskara, która wydłuża, podkręca i pogrubia oraz podnosi rzęsy, zapewnia efekt nie do uwierzenia!

 Wybór bloggerek

Cena: 119zł/8,5g    otrzymujemy próbkę 3,0g

4. ABSOLUTE NEW YORK - PERFECTING EYESADOW PRIMER


Nie zawierający oleju, bezzapachowy primer pod cienie, który wyrównuje koloryt skóry powiek. Intensyfikuje kolor cieni i sprawia, że utrzymują się na powiekach przez cały dzień.
Produkt dla mnie bardzo przydatny, bez bazy pod cienie, mój makijaż szybko znika z powiek :)

Cena: 20zł/7,9g  otrzymujemy pełny produkt

5. LA ROCHE-POSAY - ANTHELIOS XL SPF 50+


Ultralekki fluid do twarzy z bardzo wysoką ochroną UV: SPF 50+/PPD 42 to idealny dermokosmetyk dla skóry wrażliwej. Niewidoczny na skórze, pozostawia ją gładką i matową na długo.
Już dawno chciałam wypróbować ten fluid.



Cena: 70zł/50ml otrzymujemy 3ml - prezent

6. CLARENA - CAVIOR SLIM BALM


Charakteryzuje się lekką konsystencją i pięknym zapachem. Zawiera ISOCELL SLIM  i LIPOREDUX, które detoksykują i stymulują spalanie tkanki tłuszczowej. Ekstrakty z kawioru i alg nawilżają i odżywiają skórę.

Cena: 55zł/200ml otrzymujemy 30ml

7. KAMILL - KREM DO RĄK I PAZNOKCI INTENSIV


Chroni i wspomaga regenerację zniszczonej skóry rąk. Dzięki bogatej formule z olejkiem sojowym, witaminą A, połączonej ze skoncentrowaną siłą rumianku, krem działa bardzo intensywnie.

Cena: 7,99zł/100ml otrzymujemy 30ml - prezent

8. SUMITA BEAUTY - CIEŃ DO POWIEK W KREDCE

Żywy kolor, łatwa aplikacja i trwałość! Cień w kredce dzięki któremu idealnie podkreślisz letni makijaż oczu. Łatwo się nakłada i rozprowadza, a przy tym jest precyzyjny jak ołówek. Można go używać jako cienia, lub eyelinera, dla uzyskania efektu smokey eyes. Bardzo fajny odcień.

Cena: 54zł/2,4g   pełny produkt - produkt VIP

Jak się Wam podoba czerwcowe pudełeczko. Mi bardzo. Dużo przydatnych produktów w wersji do kosmetyczki i nie tylko. Ciekawe czym zaskoczą nas w przyszłym miesiącu :)

1 komentarz:

  1. Świetne to pudełko.:))Zastanawiam się, czy sobie go jeszcze nie zamówić.. Bardzo fajny kolor błyszczyku, który otrzymałaś.:)

    OdpowiedzUsuń