Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 1 sierpnia 2013

Lipcowe pudełka Glossybox i Shinybox

Witajcie.
Witam Was po wakacyjnym wypoczynku. Upalne lato sprawiło, że nie bardzo chciało mi się wracać do miasta, no ale trzeba.
Po powrocie czkała na mnie przesyłka z Shinybox i pudełko Glossyboxa należące do mojej przyjaciółki, która teraz przebywa za granicą i pozwoliła mi  w nim pomyszkować i skorzystać z czego chcę.
A oto szczegóły:

Shinybox


1. URIAGE Woda termalna
Woda termalna pochodząca z alpejskiego źródła. Naturalnie izotoniczna, dzięki czemu nie wymaga osuszania po aplikacji. Idealna do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, łagodzi, koi, regeneruje skórę. Dodaje jej blasku i witalności. Cena: 23,50/150ml

2. URIAGE Creme Lavante, krem do mycia
Krem do mycia twarzy i ciała z wodą termalną Uriage do codziennego stosowania. Bez zawartości mydła, doskonale czyści i nawilża skórę. Produkt o wysokiej tolerancji, przeznaczony dla całej rodziny. Pozostawia skórę delikatną i elastyczną. Cena: 65,00/500ml

3. L`OCCITANE Mleczko do ciała Werbena
Mleczko o lekkiej konsystencji, które szybko się wchłania, dając skórze uczucie komfortu. Eliminuje uczucie napięcia i swędzenia skóry, delikatnie nawilża i odżywia skórę. Posiada świeży cytrusowy aromat. Cena: 95,00/250ml

4. L`OCCITANE Żel pod prysznic Werbena
Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę. Cena: 59,00/250ml

5. GRASHKA Baza pod cienie i do ust (produkt pełnowymiarowy)
Baza przyczynia się do  niezwykłej intensywności i długotrwałości makijażu. dzięki niej kosmetyki nie zbierają się w załamaniach skóry niezależnie od budowy oka. Posiada cielisty odcień, a jej konsystencja ułatwia dokładną aplikację. Cena: 11,90/1,2ml

6. GRASHKA Perłowy cień do powiek (produkt pełnowymiarowy)
Wyjątkowa formuła i delikatna konsystencja sprawiają, że cienie doskonale się mieszają i cieniują. Formuła cieni została przygotowana przede wszystkim do stosowania na mokro. Cena: 7,90/2g

Specjalne prezenty

7. WIBO Lakier do paznokci Extreme Nails
Piękny delikatny róż.

8. WIBO Podwójny cień do powiek z jedwabiem

9. L`OCCITANE Mydło Werbena

Jestem bardzo zadowolona z tego pudełeczka. Woda termalna jest super, świetnie łagodzi podrażnienia skóry po dłuższym przebywaniu na słońcu. Krem do mycia ciała i produkty L`OCCITANE powędrowały do wakacyjnej kosmetyczki, przydadzą się na sierpniowym wyjeździe.
Produkty z kolorówki trafione w mój gust. Baza pod cienie, której teraz używałam, prosiła się o wymianę, bo nie spełniała swej funkcji w ogóle, a cienie zawsze się przydadzą zwłaszcza, że są to kolory których używam. Lakier świetny, delikatny kolorek, wkrótce go pokarzę i napiszę coś więcej.

A teraz zaglądamy do Joasiowego pudełka Glossyboxa

Tym razem pudełeczko piękne - błękitne z morskimi elementami

1. ARTEGO Odżywka nawilżająca AQUA PLUS
Odżywka wzbogacona o olej z nasion drzewa amazońskiego, który nawilża włosy, nadaje połysk i zdrowy wygląd. Nie zawiera SLS, które przyczyniają się do utraty wilgotności. Cena: 31,50/200ml

2. BEAUTYBIRD Żel do stóp FLY HIGH! (pełny produkt)
Odświeża, chłodzi i regeneruje zmęczone stopy. Szczególnie polecany po wysiłku fizycznym, czy też w długi letni dzień. Wysokiej jakości składniki odżywcze - mentol, kamfora oraz olejek eukaliptusowy, zapewniają chłodzący i orzeźwiający efekt. Żel ma piękny, świeży zapach i szybko się wchłania. Cena: 36,00/75ml

3. LIERAC Emulsja INITIATIC
Energetyzujaca emulsja wygładzająca pierwsze zmarszczki. Koncentrat energii i ochrony, pobudzający funkcje życiowe skóry. Intensywnie nawilża i wygładza skórę. Cena: 160,00/40ml

4. NAILS INC. Lakier do paznokci w kolorze Brook Street
Koralowy odcień lakieru wpisuje się w najnowsze trendy obowiązujące tego lata. Charakteryzuje się doskonałą trwałością i wyjątkowym połyskiem, a przy tym łatwo i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia. Cena: 55,00/10ml

5. TOŁPA dermo face, hydrativ, nawilżający krem-żel odprężający pod oczy. (pełny produkt)
Krem-żel działa odprężająco na skórę wokół oczu. Nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Rozjaśnia cienie, eliminuje oznaki zmęczenia i stresu oraz uczucie ciężkości powiek. Cena: 31,99/10ml

Prezent
Chłodząca maska na oczy

Zawartości takiej chyba się nie spodziewałam, gdy czytałam jaki tytuł ma lipcowa kolekcja, myślałam o jakiś produktach z solą morską, bronzerze czy jakiś produktach ochronnych do opalania lub po nim. Z wielu produktów skorzystam. Odżywka do włosów w wersji mini zawsze się przyda, podobnie mały lakier czy krem na pierwsze zmarszczki. Lubię próbki kremów, bo zawsze mogę wypróbować jak działają i czy nie podrażniają moich wrażliwych oczu. Ciekawa jestem kremu z TOŁPY, nigdy nie używałam produktów z tej firmy, mój krem pod oczy jest już prawie na wykończeniu, więc wkrótce go sprawdzę. Najmniej cieszy mnie żel do stóp. Mam w tej chwili dwa więc ten tylko wypróbuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz