Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 6 sierpnia 2013

PERFECTA - Mus do ciała


DAX COSMETICS - PERFECTA SPA Mus do ciała minerały morskie. Nawilżający.


Lato w pełni i upały nie odpuszczają, aby zapobiec wysuszeniu skóry używam więc więcej produktów ją nawilżających. Oto nowy nabytek - mus do ciała minerały morskie.

Opis producenta:
Puszyście lekki mus do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i nawilżających. Zawiera on wyciąg z białej perły, bogaty w wapń i białko oraz witaminy E, C, F, B5, B6. Posiada właściwości regenerujące, odżywiające i spowalniające starzenie się skóry.
Drugim ważnym składnikiem jest Masło Shea, które redukuje szorstkość i spierzchnięcia oraz doskonale nawilża, tworząc barierę ochronną.
Dodatkowo poziom nawilżenia skóry zwiększają biotyna i gliceryna.
Zapach morskiej bryzy - odświeża, pobudza i energetyzuje.

Cena: ok 13zł/250ml  aktualnie w promocji w Lidlu, (chyba taniej) wersja XL o pojemności 25ml więcej.

Moja pierwsza opinia:
Produkt o bardzo fajnej konsystencji lekkiej i jedwabistej w dotyku. Przyzwyczajona do kosmetyków typu masła do ciała, byłam nią bardzo zaskoczona. Kolor delikatnie niebieski idealnie pasuje do pięknego niebieskiego opakowania.

Mus nakłada się bardzo fajnie na skórę, nawet jeśli jest ona wilgotna po kąpieli, łatwo się wchłania i rozprowadza. Skóra po jego nałożeniu jest wyraźnie nawilżona i nie czuję się uczucia napięcia. Produkt nie pozostawia tłustej warstwy. Świetnie sprawdza się w tych wysokich temperaturach, gdyż skóra się nie klei.
Mus jest bardzo wydajny, stosuję go od ponad tygodnia i widzę, że niewiele mi go ubyło.
Jedyne co mi nie bardzo przypadło do gustu to zapach, ale zastosowana na niego mgiełka szybko go niweluje.

Moja pierwsza ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz