Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 7 sierpnia 2013

Dzisiejsze zakupy w Rossmannie i paczuszka

Witajcie
Dzisiaj pokarzę Wam co kupiłam sobie w Rossmannie, oprócz oczywiście higienicznych produktów. Jak zwykle do koszyka trafia coś, co wcześniej było nie planowane.
I tak:
1. RIVAL DE LOOP 4w1 ROLL-ON POD OCZY, z kofeiną i wyciągiem z kasztanowca, 15 ml
Redukuje cienie pod oczami, nawilża, schładza. Do skóry od tonacji jasnej do średniej.
Zapowiadane efekty: Okolice oczu sprawiają wrażenie wypoczętych, świeżych i pełnych blasku.
Tak wygląda w środku.
Jestem bardzo ciekawa tego produktu, mam nadzieję, że zastąpi on korektor pod oczy.

2. FARMONA Kremowy peeling myjący Tutti Frutti Karmel&Cynamon
Kremowy żel z peelingiem pod prysznic o przytulnym zapachu rozgrzanego karmelu i świeżo zmielonego cynamonu. Zawarte w olejku białe trufle to najcenniejszy i najdroższy afrodyzjak znany już w starożytności – znak Wenus, rzymskiej bogini miłości. Pobudza zmysły, podnosi atrakcyjność fizyczną i budzi pożądanie.Peelingujące drobinki jojoba i zmielone łupinki orzeszków macadamia, zanurzone w delikatnym kremowym żelu, usuwają martwy naskórek, idealnie wygadzają ciało. Żel doskonale oczyszcza skórę, a dzięki zawartym składnikom nawilżającym i odżywczym pozostawia ja świeżą, jedwabiście gładką i miękką.
3. ISANA - dwie odżywki do włosów. 
Isana Hair odżywka intensywna pielęgnacja dla włosów o natychmiastowym działaniu. Preparat zawiera olejek z pestek moreli i pantenol. Przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych.
Isana odżywka natychmiastowa jedwab. Preparat zawiera olejek z pestek winogron. Produkt przeznaczony do matowych i łamliwych włosów.
Miniaturki te trafią do wyjazdowej kosmetyczki.
4. Lakiery do paznokci. Planowałam zakup jednego, ale skuszona dzisiaj przez jedną z blogerek do koszyka trafił jeszcze jeden lakier do paznokci i od niego zacznę.
RIMMEL Salon PRO z Lycra. Kolor 705 Regge Splash. Bardzo fajny delikatny kolor, prawdopodobnie bardzo trwały. Zobaczymy.
WIBO Extreme Nails obiecałam sobie, że kupię jeszcze inny odcień. Wczoraj pokazywałam Wam róż, a dzisiejszy nabytek to delikatny pomarańcz. Jest to nr 5. Już nie mogę się doczekać jak wygląda na paznokciach. Podobają mi się jeszcze błękity, na pewno przy jakiejś okazji trafią do koszyka, dzisiaj nie było wyboru w Rossmannie kolorystycznej, bo akurat jest promocja na te lakiery, ale będę polować dalej.

To moje szaleństwa zakupowe w Rossmannie. Poszalałam też ostatnio w Lawendowej szafie, akurat była promocja na szampony i balsamy do włosów z serii Planeta Organica. Już dawno mnie kusił zakup produktów z tej firmy. Dzisiaj przyszła paczuszka.

I tak mamy tutaj:
Szampon do włosów Tybetański ziołowy - objętość i siła - orzech mydlany, olej z drzewa sandałowego, 9 wysokogórskich ziół.
Balsam do włosów Tybetański ziołowy - objętość i siła - biały imbir, 9 wysokogórskich ziół.
Maska do włosów Tajska - blask i siła, olej jojoba, ylan-ylang, królewski lotos.

Tak prezentują się dzisiejsze nowości kosmetyczne.


Życzę miłego dnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz