Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 25 sierpnia 2013

Sierpniowe pudełko Shinybox

Wiem, wiem, już wiele czytaliście na temat sierpniowego Shinyboxa, ale ja swoje pudełeczko odebrałam dość późno, dlatego chcę się podzielić jego zawartością dopiero teraz.

SIERPNIOWY SHINYBOX


A znajdziemy tutaj:
1. INDOLA Serum na zniszczone końcówki

Serum fluid na zniszczone końce, zapewni naszym włosom gładkość i połysk, zmniejszy rozdwajanie się końcówek nawet o 100%. Pozostawia włosy wygładzone i błyszczące. Serum nakłada się na końcówki włosów i pozostawia.
Bardzo ciekawi mnie ten produkt, nigdy niczego przeznaczonego szczególnie do końcówek włosów nie stosowałam. Zobaczymy jak się sprawdzi.
Produkt pełnowymiarowy 
Cena: 39zł/50ml 

2. BIELENDA Płyn micelarny 3w1
Płyn micelarny Esencja Młodości 3w1. Niezwykle delikatny o właściwościach nawilżających. Zastępuje mleczko, tonik i wodę. Szybko, starannie i niezwykle skutecznie usuwa zabrudzenia, nadmiar sebum i makijaż. Zwęża i zamyka pory, zapobiega powstawaniu wyprysków i łagodzi podrażnienia. Płyn bezpieczny dla skóry wrażliwej.
Udało mi się go już wypróbować i zapowiada się świetnie. 
Produkt pełnowymiarowy
Cena: 13zł/200ml

3. DERMEDIC Hydrain 3 Hialuro, Maska nawadniająca
Maseczka intensywnie nawilża nawet bardzo wysuszoną skórę. Dzięki skoncentrowanej ilości składników aktywnych stanowi ratunek dla skóry odwodnionej. Nie zatyka porów. Jest to maseczka samowchłaniająca się dlatego nie ma konieczności zmywania jej po aplikacji.
Na pewno wypróbuję już wkrótce w ramach akcji poszukiwania Maseczki idealnej.
Produkt pełnowymiarowy
Cena: 25zł/50g

4. MARION Koncentrat antycellulitowy chłodzący
Koncentrat zawiera aktywne składniki pomagające zwalczyć uporczywy cellulit i redukować tkankę tłuszczową. Pięciodniowa kuracja w postaci termoaktywnego koncentratu jest doskonałym wsparciem dla osób mających problemy z "pomarańczową skórką" na udach, pośladkach czy brzuchu.
Preparat zawiera kofeinę, karnitynę, wyciąg z morszczyna i listownicy, escynę, tripeptyd-1, które:
- poprawiają mikrokrążenie
- przyczyniają się do modelowania sylwetki, spalają nadmiar tłuszczu
- nawilżają, ujędrniają i odżywiają skórę.
Efekt chłodzenia zapewnia bardziej dogłębne wnikanie składników aktywnych.
Bardzo ciekawi mnie ten produkt, wprawdzie spalać na razie nie mam czego, ale problemy z "pomarańczową skórką" już mam, więc trzeba wypróbować ten specyfik.
Produkt pełnowymiarowy
Cena: 13zł/6,5ml

5. BIOAREA - DEBA BIO VITAL Balsam do rąk

Balsam do rąk skutecznie pielęgnuje skórę dłoni, nawilża, odżywia i utrzymuje elastyczność skóry. Zapewnia naszym dłoniom długotrwałą miękkość i gładkość.
Skład BIOnaturalny.
Kremów i balsamów do dłoni zużywam sporo, więc i ten chętnie wypróbuję.
Produkt pełnowymiarowy
Cena: 12zł/75ml

GRATISY
1. BIOPLASIS Organiczny peeling

Organiczny peeling delikatnie oczyszczający i pielęgnujący skórę. Peeling naturalnie usuwa martwy naskórek, przyczynia się do jego odnowy i przygotowuje skórę do kolejnych zabiegów. Zawiera ekstrakt z lipy i drobinki z pestek oliwek. Do wszystkich typów skóry.
Otrzymujemy saszetkę do wypróbowania.
Cena za pełny kosmetyk: 45zł/60ml

2. ROSACURE intensive Emulsja o działaniu ochronnym z filtrem SPF 30 GENERAL TOPICS POLONIA
Emulsja ochronna przeznaczona do twarzy ze zmianami typowymi dla trądziku różowatego w fazie rumieniowej i grudkowo-krostkowej. Należy stosować ją rano i wieczorem.
Zobaczymy jak się sprawdzi, to coś dla mojej skóry.
Otrzymujemy 5ml
Pełny produkt kosztuje 52,10zł/30ml

Mi osobiście przesyłka bardzo się podoba. Może nie ma tutaj jakiś drogich firm, ale są produkty przydatne, aż 5 produktów jest pełnowymiarowych i fajne próbki do przetestowania.

Chcesz zamówić Shinybox skorzystaj z tego linka >>> dzięki temu pozwolisz mi zyskać gwiazdki do darmowego pudełka.

3 komentarze: