Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 6 sierpnia 2013

ORIFLAME - Błyskawiczna odżywka ochronna do paznokci Nail Protector Instant

ORIFLAME - Błyskawiczna odżywka ochronna do paznokci Nail Protector Instant

W ofercie Oriflame pojawiła się niedawno Błyskawiczna odżywka ochronna do paznokci Nail Protector.
Opis produktu:
Mocniejsze paznokcie po jednej aplikacji! Odżywka natychmiast tworzy na nich warstwę ochronną. Wzbogacona składnikiem aktywnym RevivActiv; stosowana regularnie pomaga suchym i kruchym paznokciom nabrać siły i zdrowego, gładkiego wyglądu. 

Cena: 14,90/7 ml    tutaj

Moja opinia:
Odżywkę stosuję od tygodnia. Postanowiłam dać trochę odpoczynku lakierowym szaleństwom i zadbać o swoje paznokcie. Odżywkę nakłada się szybko, jak lakier. Pozostawia na paznokciu powłokę o mlecznej barwie przypominającą lakier do french. 
Moja pierwsza opinia:

Trudno mi jak na razie określić działanie na same paznokcie, ale zauważyłam, że nie są one tak wysuszone i popękane jak miałam je zaraz po zmyciu lakieru. Tak mi się wtedy nie podobały, że malowałam je od nowa. Niestety trwałość odżywki jest dość słaba. Już w pierwszym dniu przy normalnym trybie prac porządkowych w domu odpryskuje on od brzegu paznokcia i nie wygląda to fajnie. Trzeba codziennie malować paznokcie, a dla ładniejszego efektu maluję je dwukrotnie.
Zobaczymy jak sprawdzi się ona po dłuższym stosowaniu. Jak na razie nie powaliła mnie na kolana i nie pokonała odżywki z Eveline, którą używałam wcześniej.

Moja ocena: 3/6



Jeśli jesteś zainteresowana/y kosmetykami z firmy Oriflame, Mariza czy Bingo Spa, a nie masz swojego konsultanta mogę zamówić kosmetyki dla Ciebie. Koszt wysyłki uzależniony od ilości zamówionych produktów i wartości. Przy zakupach na sumę powyżej 150zł przesyłka na mój koszt. Zawsze dodaję miłe gratisy. Kontakt na e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz