Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 7 sierpnia 2013

BINGOSPA - MLECZNA KĄPIEL Z ZIELONĄ HERBATĄ

BINGOSPA Sól do kąpieli MLECZNA KĄPIEL Z ZIELONĄ HERBATĄ do wanien  
z hydromasażem (jacuzzi)


Opis produktu na stronie sklepu: BingoSpa

Cena: 9,50/650g

Moja opinia:
Wprawdzie jestem miłośniczką prysznica, ale od czasu do czasu uwielbiam poleżeć w wannie. Wtedy używam do kąpieli różne sole. Tym razem jest to sól z BingoSpa.
Mleczna kąpiel z zieloną herbatą zawiera dużo mikro- i makroelementów w czystej postaci, dzięki czemu są łatwo przyswajalne przez skórę. Regularne stosowanie soli sprawi, że nasza skóra będzie bardziej ujędrniona i wzmocniona. Nie wysusza skóry.
Zapach soli jest fantastyczny. Dodaje energii i przywraca siły. Idealnie nadaje się do relaksu po ciężkim dniu. Wprawia w dobry nastrój i minimalizuje stres. Zapach długo utrzymuje się na skórze jak i w łazience.

Granulki barwy delikatnie zielonej, bardzo dobrze rozpuszczają się w wodzie. Sól nie zawiera detergentów dlatego nie powstaje piana. Możemy ją więc stosować w wannach z hydromasażem, ale spokojnie można używać i w wannach tradycyjnych.
Po kąpieli skóra jest fajnie nawilżona i ładnie pachnie. Sól nie uczula mnie i nie podrażnia moich oczu.
Bardzo polubiłam kąpiele z użyciem tej soli. Czuję się po nich orzeźwiona i "jak nowa", nawet po bardzo męczącym dniu.

Moja ocena: 6/6

1 komentarz:

  1. Jestem miłośniczką dodatków do kąpieli i tej soli muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń