Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Glossybox - sierpień 2013

Dzisiaj zaglądamy do sierpniowego Glossyboxa. Oto co zawiera to różowe pudełeczko.
Zawartość dość ciekawa, przyjrzyjmy się jej bliżej, oto Pocałunek Słońca
Znajdziemy tutaj:
1. YASUMI Express Shaker Mask + Soft Shaker
Jest to maseczka shakerowa - ekspresowa maseczka w proszku do przygotowania w shakerze. Ja otrzymałam truskawkową czyli wersję witaminową. YASUMI proponuje, aż 6 różnych wersji.
Opis produktu, który otrzymałam: 
Ekspresowa maska shakerowa z truskawkami i sorbitolem. Truskawki bogate są aż w 8 witamin (A, B1, B2, PP, B6, C, E, kwas foliowy) i 8 składników mineralnych (potas, żelazo, magnez, fosfor, wapń, sód, cynk, mangan), dzięki czemu doskonalne odżywiają skórę. Ze względu na dużą zawartość witaminy C i flawonoidów dodatkowo redukują przebarwienia. Sorbitol intensywnie nawilża, wiąże wodę na powierzchni naskórka i ogranicza jej parowanie, podnosząc poziom nawilżenia. Wygładza skórę, a także zapobiega jej wiotczeniu.

Maska przeznaczona dla skóry wymagającej odżywienia i/lub skłonnej do powstawania przebarwień. Po zastosowaniu skóra jest odżywiona, promienna i rozświetlona.

Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Produkt pełnowymiarowy
2. AVON - Tusz do rzęs Mega Effects
Nowa rewelacyjna maskara ze zginającą się w różnych kierunkach rączką szczoteczki. Całkiem inny kształt maskary, spośród wszystkich które do tej pory używałam. bardzo mnie ciekawi jak się sprawdzi. Ma intensywnie czarny kolor tuszu i pogrubia rzęsy.
Więcej tutaj: AVON  Produkt pełnowymiarowy
3. ANATOMICAL - Spray Misty For Me

Mgiełka do twarzy z łagodzącym ekstraktem z lawendy i odświeżającym ekstraktem z mięty pieprzowej. Odżywia i nawilża skórę. Produkt pełnowymiarowy
4 i 5. AUSSIE - Miracle Moist Shampoo  i 3 Minute Miracle Reconstructor
Szampon zawiera australijski olejek z orzechów makadamia. Intensywnie nawilża i wygładza włosy, które stają się miękkie, lśniące i łatwiejsze w układaniu. 
Odżywka zawiera Australian Balm Mint, pomaga wygładzać powierzchnię włosa i przywraca gładkość. Ułatwia rozczesywanie i dodaje blasku włosom.
Nowość w Polsce
Zobaczymy jak się sprawdzą te produkty.
Prezent od Glossybox to pędzel do bronzera i różu, akurat wcześniej sobie kupiłam taki, będzie na zapas.

Pudełko fajne, ciekawe produkty, które chętnie przetestuję. Najbardziej cieszę się z maseczki i tuszu. Uwielbiam firmę YASUMI, a dostałam też kod zniżkowy na zakupy w ich sklepie, który na pewno wykorzystam.
Jak Wam się podoba zawartość pudełka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz