Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

BIO PLASIS - PEELING DO TWARZY

BIO PLASIS - PEELING DO TWARZY



Bardzo często sięgam po różnego rodzaju peelingi. Lubię wersje w saszetkach, gdyż pozwalają mi wypróbować produkt i zdecydować się lub nie na kupno pełnowymiarowego produktu. W sierpniowym Shinyboxie znalazł się peeling firmy BIO PlASIS postanowiłam więc go szybko przetestować.

Opis produktu:
Jest to organiczny peeling do każdego rodzaju cery z certyfikatem ECO_BIO. Delikatnie oczyszcza skórę i przygotowuje ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Skóra staje się miękka, przyjemna w dotyku i pełna naturalnej witalności. Składnikami aktywnymi są tutaj:
Olejek mastyksowy z Chios - balsamu drzewa Pistacia lentiscus - działa przeciwbakteryjnie i przeciwstarzeniowo.
Oliwa z oliwek - silny przeciwutleniacz, intensywnie pobudza komórki, działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie, ściągająco i nawilżająco.
Olej słonecznikowy - zwalcza wolne rodniki, zapobiega oznakom starzenia i utracie jędrności skóry.
Aloes - stymuluje aktywność komórek produkujących kolagen i elastynę.
Nagietek - łagodzi wszelkie podrażnienia i zmiękcza.
Rumianek - działa przeciwbakteryjnie, przeciwzapalnie i łagodząco.
Wyciąg z lipy - łagodzi skórę i relaksuje oraz działa przeciwzapalnie, poprawia ukrwienie tkanek i zwiększa ich nawodnienie.
Drobinki z pestek oliwek - zapewniają delikatne, naturalne złuszczanie naskórka.

Cena za pełnowymiarowy produkt: 38,10zł/60ml  tutaj>>>

Moja opinia:
Peeling umieszczony w saszetce, więc bez problemu można go wydobyć. Konsystencja dość gęsta o delikatnie kremowej barwie z widocznymi drobinkami pestek oliwek.
Ma bardzo przyjemny zapach. Trudno mi go było do czegokolwiek porównać, najbardziej kojarzył mi się z białymi landrynkami z czasów dzieciństwa, taki trochę migdałowy, ale migdałów przecież tam nie ma.
Peeling bardzo delikatny, nie jest to jakiś intensywny skrobak, ale mimo tej delikatności fajnie oczyszcza twarz.
Po jego użyciu skóra jest gładka, odpowiednio napięta i fajna w dotyku. Nie wiem jak sprawdzi się jego inne zastosowanie np. czy ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwstarzeniowe, bo to wymaga regularnego stosowania.
Bardzo mnie zaciekawił ten produkt, dlatego zastanowię się nad kupnem pełnego opakowania, zwłaszcza, że teraz cena jest na prawdę promocyjna.

A Wam jak podoba się ten produkt? Ktoś używał kosmetyki z tej firmy i może coś na ich temat powiedzieć?


3 komentarze:

  1. moim ukochanym peelingiem jest mikrodermabrazja yoskine. chyba już nic jej nie przebije

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie i ich produktach ale zaciekawił mnie ten peeling :) Potrzebuję czegoś co dobrze oczyści a nie jest bardzo silnym ścierakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominacja :)

    http://agitamakeup.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń