Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

MARION - Olejek do kąpieli i Rozgrzewający olejek do włosów

TESTUJEMY OLEJKI FIRMY MARION

AROMATYCZNA KĄPIEL Z OLEJKAMI - ENERGIA


Mój mały relaks rozpoczęłam od Aromatycznej kąpieli z olejkami. Jako pierwszy produkt wykorzystałam olejki zawarte w Marion SPA ENERGIA. Są to olejek mandarynkowy, olej grejpfrutowy, olejek cytrynowy.

Opis produktu:
Olejki do kąpieli ENERGIA marion SPA poprawiają samopoczucie, dodają energii oraz pobudzają siły witalne. Orzeźwiająca kompozycja olejków łagodzi napięcia nerwowe, lęki i bezsenność. Kąpiel z olejkami nawilża i regeneruje skórę pozostawiając na niej lekki zapach cytrusów. Dla każdego rodzaju skóry.

Cena: 2,50/20ml  tutaj >>>

Moja opinia:
Produkt otrzymujemy zapakowany w saszetkę o pojemności 20 ml. Wystarcza ona na przygotowanie jednej aromatycznej kąpieli. Konsystencja oleista barwy jasno czerwonej.
Po dodaniu olejków do wanny zaczyna powstawać piana i unosi się delikatny zapach olejków. W trakcie kąpieli widać, że skóra jest natłuszczana, bo woda fajnie po niej spływa. Po kąpieli widać wyraźne nawilżenie skóry, nie wymaga ona nakładania balsamu. To jest duży plus tego produktu.
Co do minusów to spodziewałam się większej ilości piany, no i miała ona mieć barwę pomarańczową (tak zapewnia producent na swojej stronie). Do tego myślałam o bardziej intensywnym zapachu, że będzie długo się unosił w łazience i pozostanie na mojej skórze, a tego nie było.
Skład:

Podoba mi się jednak działanie olejku, dlatego będę do niego wracać co jakiś czas. Bardzo umilają one kąpiel w wannie.  Teraz czekają mnie inne do przetestowania.

Moja ocena: 4/6

GORĄCA KURACJA DO WŁOSÓW Z OLEJKAMI. DZIKA RÓŻA, JOJOBA
DO WŁOSÓW FARBOWANYCH.

Przyznam, że sięgałam po ten produkt z pewną dozą nieśmiałości. Mając przetłuszczające się włosy, aplikować sobie dodatkowe tłuste produkty, jak to zadziała?
Ale po zastosowaniu wiem, że warto.

Opis produktu:
Kuracja do włosów o działaniu regenerującym i chroniącym kolor. Wzbogacona olejkami z dzikiej róży i jojoba, które pielęgnują skórę głowy i włosy nadając im zdrowy wygląd i aksamitny połysk.

Cena: 3,20zł/10ml  tutaj>>>

Moja opinia:
Zamieszczony w saszetce produkt ma wyraźnie rzadką, oleistą konsystencję bez konkretnej barwy. Po nalaniu go na dłonie i roztarciu wyraźnie czuć wydzielające się ciepło. Olejki nakładamy na wcześniej umyte, wilgotne włosy i pozostawiamy na włosach przez 1 minutę, potem spłukujemy. Po nałożeniu na włosy powstaje bardzo gęsta piana, która fajnie pokrywa całe włosy. Bez problemu da się tą jedną saszetkę rozprowadzić na dłuższych włosach niż moje.
Po zastosowaniu olejków włosy rozczesywały się bez problemu, były puszyste, błyszczące, ale nie przetłuszczone. Przetłuszczenie nie pojawiło się nawet po dłuższym czasie, a na drugi dzień włosy wyglądają dobrze i nadal są niezwykle miękkie. Do tego bardzo fajnie pachną.
Jestem zaskoczona tym produktem, nie spodziewałam się tak fajnego działania na moje włosy. Na pewno co jakiś czas zapewnię swoim włosom taką rozgrzewającą, olejkową kurację.
Skład:
Moja ocena: 5/6

To pierwsze dwa produkty, które przetestowałam a zakupiłam w ramach promocji na stronie FB JM Spa-Wellness. Więcej o moich zakupach przeczytacie tutaj >>>



2 komentarze:

  1. lubię takie gadżety jak ten olejek, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio próbowałam tych olejków do włosów. Tylko miałam tą drugą wersję - z brązowo czarnym opakowaniem. Jak dla mnie ok :) Pewnie jeszcze kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń