Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 7 sierpnia 2013

BINGOSPA - Serum arganowe

BingoSpa Serum arganowe


Głównym składnikiem serum jest olej arganowy. O jego właściwościach ostatnio dużo się mówi. Wytwarzany jest on z owoców Arganii żelaznej.
Argania żelazna - owoc. Źródło zdjęcia: Wikipedia
Olej arganowy posiada wykorzystywany jest w medycynie, kosmetyce i jako środek spożywczy. Szczególnie interesują nas jednak jego właściwości odmładzające i pielęgnacyjne.

Opis produktu:
Serum BingoSpa przeznaczone jest do każdego rodzaju skóry, a szczególnie do skóry wrażliwej. Powoduje on intensywne nawilżanie górnej warstwy naskórka oraz regeneruje go. Wygładza cerę i ujednolica ją.
Olej arganowy zawarty w serum dostarcza skórze kwasów tłuszczowych omega-6 i omega-9 oraz witaminę E. Wspiera naturalne mechanizmy obronne komórek w walce z wolnymi rodnikami.
Sposób użycia: Należy nanieść serum na oczyszczoną skórę twarzy, delikatnie wmasować, aż do wchłonięcia.
Skład:
Cena: 60zł/30g    tutaj

Moja opinia:
Muszę przyznać, że początkowo miałam pewne opory w stosowaniu serum. Czytałam, że olej arganowy nie nadaje się do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej, gdyż intensywnie zapycha pory. Zaryzykowałam i nie żałuję.
Serum arganowe, zamknięte jest w małym szklanym słoiczku (biały mat) ze srebrną nakrętką. 
Konsystencja serum gęsta, barwy białej. 
Po używaniu go od ponad półtorej miesiąca, zauważyłam delikatne plamki olejku na powierzchni serum.
Produkt bardzo fajnie się nakłada, rozsmarowuje i szybko wchłania.
Po zastosowaniu serum cera jest gładka, skóra nie jest nieprzyjemnie napięta. Po stosowaniu serum przez dłuższy czas zauważyłam redukcję delikatnych zmarszczek na twarzy. To czego się obawiałam nie sprawdziło się, serum nie zatykało porów, nie pojawiały się żadne ropne pryszcze. Cera wcale bardziej się nie przetłuszczała, było tak jak zawsze, gdy stosuję kremy do cery mieszanej. Nie uczulało mnie również to serum. Działanie tego produktu Bingo Spa bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Efekty jego działania widać na mojej twarzy.
Zapach delikatny, nie podrażnia oczu, przyjemny.
Serdecznie polecam Serum arganowe. Produkt jest bardzo wydajny. Stosuję go dwa razy dziennie już półtorej miesiąca i jeszcze sporo mi zostało. Na pewno starczy do końca sierpnia, a potem zamówię kolejne opakowanie.

Moja ocena: 6/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz