Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 6 sierpnia 2013

Kolorowe lato na paznokciach cz.10

Dzisiaj kolejny kolorek na moich paznokciach. Oto dzisiejszy bohater:

WIBO - Extreme Nails nr 192
Extreme Nails to elegancka kolekcja lakierów do paznokci. Łączą one w sobie świeży połysk i trwałość koloru. Dostępna jest w modnej tego lata kolorystyce. Całość kolekcji do zobaczenia tutaj

Moja opinia:
Lakier który otrzymałam w Shinybox ma piękny odcień różu, bardzo delikatny. Trudno było mi jego kolor ująć na fotkach, ale zamieszczone zdjęcie chyba najlepiej go oddaje. Porównując kolor do barw na stronie WIBO widzę, że jest jaśniejszy niż w próbkach. Lakier nakłada się za pomocą grubego pędzelka. Po jednej aplikacji uzyskujemy delikatny odcień. Aby uzyskać kolor z buteleczki musimy pomalować paznokcie dwa razy. Lakier bardzo szybko schnie i jest bardzo trwały. Bez problemu wytrzyma trzy dni na naszych paznokciach. Buteleczka poręczna, łatwo się zamyka o zawartości 9,5ml. Jestem z produktu bardzo zadowolona. Oto jak wygląda na paznokciach.
I jeszcze w jednym ujęciu
Kolorek bardzo delikatny z dużą ilością mieniących się drobinek, ale nie jest jakiś bardzo dyskotekowy. Fajnie nadaje się na co dzień do pracy. Na pewno będzie należał do moich ulubieńców, a ja poszukam inne kolorki z tej serii.

Cena: ok 5,40/9,5ml

Moja ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz