Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 8 sierpnia 2013

BingoSpa - Czekolada z pomarańczą. Krem pod prysznic.

BingoSpa - Czekolada z pomarańczą. Krem pod prysznic.

Oto mój kolejny ulubieniec jeśli chodzi o produkty do kąpieli. Krem pod prysznic Czekolada z pomarańczą z BingoSpa.

Opis produktu:
Ekskluzywny krem pod prysznic o zapachu czekolady i pomarańczy. Doskonale się pieni i pielęgnuje skórę.
Zapach czekolady sprawia, że nasze organizm się odpręża , usuwa zmęczenie i stres. Aromatyczny prysznic zapewnia świeżość i relaks po ciężkim dniu. Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza ciało z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo.
Czekolada BingoSpa wzmacnia i chroni warstwę lipidową skóry, ma również działanie antystarzeniowe. Poprawia nasze samopoczucie dzięki stymulowaniu przez swój zapach produkcję endorfin. Produkt zawiera dużą ilość żelaza, magnezu, cynku i wapnia co powoduje przyspieszenie krążenia krwi w organizmie, a co za tym idzie zmniejsz obrzęki ciała.
Zawarty w kremie olejek pomarańczowy ma działanie antyoksydacyjny, łagodzący i przeciwzmarszczkowy.
W produkcie znajduje się również olejek z migdałów, który ma szczególne właściwości nawilżające.


Cena: 14zł/500ml    tutaj>>>

Moja opinia:

Krem pod prysznic ma bardzo fajną gęstą konsystencję i delikatnie różową barwę. Idealnie rozprowadza się na skórze, tworząc delikatną pianę. Dobrze usuwa wszelkie zabrudzenia na skórze, pozostawiając ją bardzo gładką, miękką i nawilżoną.
Zapach zniewalający, cudowny, słodki, pozostaje długo na skórze. Działa faktycznie odprężająco, wręcz chce się zjeść ten krem.
Krem wydajny, niewielka jego ilość wystarczy by się dobrze umyć.
Butelka spora, ciężka i trochę nieporęczna. Do tego czasami wilgotnymi dłońmi ciężko mi odkręcić metalową nakrętkę. Zastanawiam się nad przelaniem kremu w mniejsze bardziej poręczne opakowanie. Butelka z przeźroczystego materiału, więc widać ile zużyliśmy produktu.
Jeśli chodzi o inne właściwości tego kremu, które obiecuje producent, to na tym etapie użytkowania nie zauważyłam jeszcze jakiegoś szczególnego odmłodzenia skóry czy działania antycellulitowego. O tym mogę powiedzieć coś więcej, jak zużyję całą butelkę i trafi ona do denka.
Pokochałam bardzo ten krem za cudowny zapach i miękkość skóry jaką uzyskuję po jego zastosowaniu. Na pewno zostanie ze mną na dłużej.

Moja ocena: 5,5/6



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz