Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 11 stycznia 2014

ZIAJA INTIMA

KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ Z KWASEM ASKORBINOWYM PRZECIW PODRAŻNIENIOM

Płyny, żele, czy pianki do higieny intymnej używam systematycznie. Nie wszystkie mi odpowiadają, dlatego często je zmieniam poszukując tego idealnego.
Tym razem wypróbowałam Płyn do higieny intymnej INTIMA z firmy ZIAJA.

Opis produktu:

Codzienna higiena przeciw podrażnieniom.
Płyn z kwasem askorbinowym do codziennej higieny okolic intymnych o zmniejszonej tolerancji na zmiany fizjologicznej mikroflory. Działa pomocniczo ograniczając występowanie infekcji, wzmacnia naturalną florę bakteryjną, delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości. Ma kremową konsystencję, nie zawiera mydła i barwników. Jest delikatnie perfumowany.
Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku. Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych.

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine*, Cocamide DEA, Glycerin*, Panthenol, Allantoin*, C12-15 Alkyl Benzoate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Lactic Acid*, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco Glucoside*, Sodium Chloride*, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Hydroxycitronellal.

Cena: 8,80zł/500ml tutaj>>>

Moja opinia:

Płyny sprzedawane są  w dwóch pojemnościach 200ml i 500ml. Mniejsza butelka plastikowa jest zaopatrzona w zamknięcie typu klik. Jest ona bardzo poręczna i wygodna do przewożenia. Większa butelka jest wyposażona w pompkę, która pozwala nam na nalanie sobie odpowiedniej ilości płynu. Jest jednak mniej poręczna, zbyt miękka i dość ciężka. Obie butelki mają taką samą szatę graficzną.
Konsystencja płynu jest dość rzadka, barwa mlecznobiała.
Produkt bardzo fajnie się pieni i dobrze myje. Daje uczucie świeżości i czystości. Nie podrażnia i nie uczula. W czasie stosowania płynu nie nabawiłam się żadnych przykrych infekcji, więc w jakiś sposób chroni. Ma bardzo przyjemny neutralny zapach i jest bardzo wydajny. Niewielka ilość płynu wystarcza na wymycie się. Ja małą buteleczkę używam używam już drugi miesiąc, a myślałam, że szybko się skończy. Cena też jest przystępna, a bardziej opłaca się zakup dużej butelki.
Na pewno wrócę do tego płynu jak tylko wykończę niewielki zapas jaki mam.

Moja ocena: 5,5/6

4 komentarze:

  1. Tej opcji do mycia miejsc intymnych jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona tylko wolę w opakowaniu z pompka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. najczęściej do higieny intymnej wybieram właśnie ziaję ale kupuję w butelce z pompką. miałam nie dawno tą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z kwasem mlekowym - i mam nadzieję że w tym miesiącu go już skończę - a używam go już pół roku jest mega wydajny. Właśnie z DOZa idzie do mnie wersja niebieska 500ml za 5,49zł :)

    OdpowiedzUsuń