Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 11 stycznia 2014

WYZWANIE KOSMETYCZNE NA ROK 2014

POZNAJ W MIESIĄCU JEDEN SKŁADNIK KOSMETYCZNY

Zapraszam Was do udziału w Wyzwaniu kosmetycznym na 2014 rok. Długo chodził mi pomysł po głowie, nie wiem, czy ktoś już coś takiego robił, nie szukałam po necie. Moja propozycja jest bardzo prosta.

W każdym miesiącu zaproponuję jeden popularny składnik występujący w kosmetykach. Zadaniem każdego z nas będzie przetestowanie przynajmniej jednego produktu z tym składnikiem i napisanie swoich refleksji na swoim blogu. Fajnie będzie jeśli oprócz recenzji przybliżycie swoim czytelniczkom i czytelnikom ten składnik bliżej.
Po zakończeniu każdego miesiąca spośród wszystkich zgłoszonych recenzji wybierzemy tą która Wam spodobała się najbardziej, a jej autor otrzyma ode mnie prezent kosmetyczny.
Taki jest mój pomysł.

REGULAMIN
1. Wyzwanie trwa od 11 stycznia 2014 roku do 10 stycznia 2015
2. Do wyzwania można przyłączyć się w dowolnym momencie.
3. Nie musisz brać udziału w wyzwaniu w każdym miesiącu, jeśli proponowany składnik Ci nie odpowiada.
4. Zgłoszenie do wyzwania wpisujemy pod tym postem podając nick i adres bloga.
5. W każdym miesiącu testujemy dowolny produkt, który w swoim składzie zawiera SKŁADNIK MIESIĄCA.
6. Recenzje na blogu umieszczamy do 10 dnia każdego miesiąca.
7. Wybór recenzji miesiąca do 20 dnia każdego miesiąca.
8. Miło mi będzie jak dodasz baner do wyzwania na swoim blogu.
9. Sponsorem nagród jestem ja, czyli właścicielka bloga Ogród biżu Mad. Ja również pokrywam koszt wysyłki nagrody na terenie kraju.
10. Wszelkie pytania proszę kierować na e-maila.

ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY


SKŁADNIK MIESIĄCA - STYCZEŃ 2014

CYTRUSY

Rozumiemy pod tym pojęciem wszystkie owoce cytrusowe: cytryna, mandarynka, pomarańcz, grejpfrut, pompela, lima, cedrat itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz