Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 5 stycznia 2014

ORIFLAME - ŻEL POD PRYSZNIC LAWENDA I FIGA

Żel pod prysznic Nature Secrets z relaksującą lawendą i figą

W grudniu produkt ten trafił do denka. Uwielbiam żele pod prysznic i zawsze mam w użyciu trzy różne zapachy, po które sięgam w zależności od pory dnia i nastroju. Ten idealnie sprawdzał się po męczącym dniu. W swojej kolekcji Nature Secrets, ORIFLAME ma wiele nut zapachowych, nie wszystkie jeszcze miałam, ale Lawenda i Figa, bardzo mi odpowiadają.

Opis produktu:
Relaksujący żel pod prysznic z lawendą i ekstraktem z figi delikatnie oczyszcza skórę, zapewniając jej nawilżenie i delikatny, kojący zapach. Formuła nie zawiera mydła i ma zrównoważone pH.

Cena: 13,90/400ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Żel znajduje się w butelkach o dwóch różnych pojemnościach 250ml i 400ml. Jeśli znamy już zapach i go lubimy warto sięgnąć po większą butelkę, gdyż zawsze jest ona bardziej opłacalna cenowo. Często też jest ona w promocyjnej cenie, tak jak w aktualnym katalogu.
Butelki są poręczne, wszystkie mają zamknięcie na klik i bez problemu można je postawić na "głowie" by wykorzystać resztę znajdującego się w nich żelu.
Konsystencja żelu jest dość gęsta, barwy delikatnie fioletowej.
Zapach słodki, mi osobiście przypomina zapach moich ulubionych miśków z Haribo, ale nie tych kolorowych, ale czarnych. Myślę, że kojarzycie, nie wszyscy je lubią, dlatego w moim domu jem je tylko ja.
Żel bardzo fajnie rozprowadza się na skórze, dobrze pieni oraz spłukuje, pozostawia skórę nawilżoną i miękką w dotyku. Zapach przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. Jeśli chodzi o zapach to po pierwszym użyciu miałam co do niego mieszane uczucia. Jednak z czasem używania tego żelu tak go polubiłam, że teraz na pewno kupię kolejną butelkę tego produktu. Chyba musiał on pobudzić jakoś moje zmysły.
Lawenda i figa to fajne połączenie relaksu i odprężenia. Żel idealnie nadaje się do wieczornych kąpieli. Daje poczucie błogości i ułatwia zasypianie.
Osobiście bardzo go polubiłam i wrócę do niego na pewno.

Moja ocena: 5,5/6


Zapraszam do zapoznania się z ofertą ORIFLAME z nowego katalogu. Może coś Cię zainteresuję. Będę wkrótce składać zamówienie, więc zawsze mogę coś dla Ciebie zakupić. Koszt wysyłki do uzgodnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz