Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 15 stycznia 2014

WELLNESS - PREPARAT WITAMINOWY DLA KOBIET

WellnessPack dla pań. Suplement diety.

 Pewnie niektórzy z Was wiedzą, że w katalogach Oriflame można zamówić również suplementy diety. Ja postanowiłam przetestować Wellnes Pack dla Pań. Jest to zestaw witamin i minerałów, kwasów omega-3 oraz Komples Swidish Beauty Plus.
Zawiera on wyciąg z jagód i karotenoid astaksantynę, pozyskaną z alg żyjących w wodach wokół Archipelagu Sztokholmskiego w Szwecji. Razem skutecznie chronią naturalne piękno skóry, zwiększają wytrzymałość mięśni oraz dbają o zdrowie układu krążenia.

Pudełeczko zawiera 21 saszetek w których zapakowana jest dzienna dawka suplementów diety - 1 tabletka multiwitamin i minerałów dla kobiet, 1 kapsułka kompleksu Swedish Beauty Plus oraz 2 kapsułki kwasów Omega 3. Poszczególne suplementy można kupić również oddzielnie.

Jest to bardzo fajny pomysł, nie trzeba suplementów wyciągać z trzech różnych opakowań. Od dziś zaczęłam ich przyjmowanie, więc wkrótce napiszę jak się sprawdziły.

Cena zestawu: 109zł - dość duża, ale ja akurat kupiłam je po bardzo okazyjnej cenie. Kupując suplementy w oddzielnych opakowaniach wyjdzie jeszcze drożej.

  tutaj>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz