Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 11 stycznia 2014

Nowości kosmetyczne w moim domu.

STYCZEŃ 2014 cz.1

Postanowiłam pokazać Wam jakie NOWOŚCI kosmetyczne pojawiły się w moim domu w tym miesiącu.
Oto przesyłka z firmy FARMONA gdzie mogłam zrobić sobie zakupy z dość sporą zniżką oraz mały zakup w Rossmanie.

FARMONA
Korzystając z zakładki NOWOŚCI (i nie tylko:) ) na stronie producenta wybrałam sobie parę interesujących mnie produktów. Oto co wpadło mi do koszyka:

1. TUTTI FRUTTI - Jeżyna & Malina Peeling cukrowy do ciała

Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz rześkim zapachu jeżyny i słodyczy aksamitnej maliny.

Uwielbiam produkty z tej serii dlatego z wielką przyjemnością przetestuję ten produkt zwłaszcza, że zapach zapowiada się super. Pojemność spora 300g.

2. TUTTI FRUTTI - Figi & Daktyle Peeling do ciała

 Peeling do ciała o kuszącym zapachu fig i egzotycznych daktyli.

Zapach super. Nie mogłam się powstrzymać i już go otworzyłam. Bardzo fajny ścierak. Za jakiś czas o nim napiszę więcej. Pojemność: 120ml.

3. TUTTI FRUTTI - Granat & Pitaja kremowy peeling myjący do ciała

Kremowy żel z peelingiem pod prysznic o uwodzicielskim zapachu granatu i meksykańskiej pitai.

Pojemność 250ml 

4. SWEET SECRET - Piernikowy peeling cukrowy do mycia ciała

Na wielu blogach widziałam opisy różnych produktów z tej serii postanowiłam też je wypróbować. Wybrałam zapach piernika, bo uwielbiam te ciasteczka i zawsze kojarzą mi się ze świętami.

Pojemność: 225ml

5. SWEET SECRET - Kokosowy olejek do kąpieli

Wyjątkowy kosmetyk do mycia i pielęgnacji ciała o przyjemnej konsystencji i egzotycznym zapachu dojrzałych kokosów i bananów.

Pojemność:500ml

6. SENSITIVE eco style - Peeling – Żel pod prysznic


Wyjątkowo delikatny żel pod prysznic z peelingiem przeznaczony jest do mycia i codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również wrażliwej.
Algi atlantyckie – przywracają skórze jędrność i sprężystość.
BioSlim Complex – wyszczupla i wygładza, poprawiając kondycję i wygląd skóry.
Inutec – naturalny prebiotyk, łagodzi i koi podrażnienia oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.


Pojemność: 250ml

7. HERBAL CARE - Krem normalizująco-matujący na dzień i na noc

Krem zawiera skuteczne dla skóry, naturalne składniki aktywne, które zapewniają doskonałą pielęgnację oraz poprawiają jej kondycję i wygląd. Specjalnie opracowana, bogata receptura redukuje niedoskonałości, matuje tłuste partie skóry, a także poprawia koloryt skóry i odświeża, pozostawiając delikatną i aksamitnie gładką. Dodatkowo delikatna konsystencja i przyjemny zapach zwiększają komfort stosowania.

Pojemność: 50ml

8. Próbki produktów z FARMONA kremy do twarzy, balsamy do ciała i masełka oraz szampon.

LIRENE

1. LIRENE DERMOPROGRAM - Głęboko oczyszczający peeling gruboziarnisty

Peeling przeznaczony dla cery normalnej, tłustej lub mieszanej z widocznie rozszerzonymi porami, która wymaga odświeżenia, dogłębnego oczyszczenia porów oraz złuszczenia martwego naskórka. Wygładza skórę, zmniejszając widoczność porów i przywraca jej świeży, matowy wygląd. 

Pachnie super, a jak się sprawdzi napiszę wkrótce.
  

Cena: 11,99zł/75ml w Rossmanie

Jak się Wam podobają nowości stycznia w moim domu. Coś już mieliście? Jak się sprawdziły u Was te produkty? 

2 komentarze:

  1. ale świetne zakupy :) bardzo lubię opakowania kosmetyków z Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego - aj parę rzeczy sama zchęcią bym zakupiła ale za duże zapasy mam :)

    OdpowiedzUsuń